800
۰
رئیس مرکز بهداشت سراوان:

کارگاه آموزشی طب ایرانی در سراوان برگزار شد

رئیس مرکز بهداشت سراوان گفت: کارگاه آموزشی طب ایرانی با هدف ترویج شیوه زندگی سالم بر اساس آموزه‌های طب ایرانی در سراوان برگزار شد.
کارگاه آموزشی طب ایرانی در سراوان برگزار شد
علی اصغر عربشاهی در گفتگو با شستون بیان کرد: طب سنتی ایرانی سلامت محور بوده و اغلب آموزه‌های آن مبتنی بر اصلاح سبک زندگی است و با التفات به ریشه‌دار بودن این آموزه‌ها در فرهنگ و باورهای مردم قابلیت پذیرش بیشتری داشته و علاوه بر این دسترسی به خدمات آن نیز برای مردم آسان، در دسترس و ارزان است.
 
وی افزود: ورود خدمات تایید شده طب ایرانی و آموزه‌های آن در نظام سلامت با هزینه کمتر و قدرت بیشتر کمک زیادی به ارتقای سلامت جامعه می کند.
 
رئیس مرکز بهداشت سراوان ادامه داد: برنامه ادغام و ترویج شیوه زندگی سالم بر اساس آموزه‌های طب ایرانی در این راستا انجام می‌شود و در جهت افزایش سطح سواد سلامت گام برداشته و این واسطه مانعی برای افراطی‌گری‌ها غیر منطقی خواهد بود.
 
عربشاهی خاطرنشان کرد: در همین راستا کارگاه آموزشی طب ایرانی جهت کارشناسان و کاردانان بهداشت خانواده مراکز و ماماهای پایگاه توسط کارشناس مربی آموزش سلامت بهورزی و کارشناس میانسالان ستاد در محل شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

انتهای خبر/
شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 27180
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *