800
۰
به همت سپاه سیب و سوران برگزار شد؛

تجلیل از سربازان وظیفه متأهل برای اولین‌بار در سیب و سوران

مراسم تجلیل از سربازان وظیفه متأهل به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی (ع) در سیب و سوران برگزار شد.
تجلیل از سربازان وظیفه متأهل برای اولین‌بار در سیب و سوران
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ غلامعلی سهرابی در مراسم تجلیل از سربازان وظیفه متأهل که به مناسبت میلاد باسعادت امیرالمؤمنین علی (ع) و روز پدر به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران برگزار شد، بیان کرد: افتخار می‌کنیم لباسی بر تن داریم که مایه آسایش و آرامش عامه مردم در اقصی‌نقاط کشور است و هر فردی مورد ظلم قرار می‌گیرد به ما مراجعه می‌کند.

وی ضمن قدردانی از حضور ریاست و اعضای شورای تأمین و اداری شهرستان در مراسم تجلیل از سربازان وظیفه متأهل با بیان اینکه جوانانی که به‌عنوان سرباز در اختیار نیروهای مسلح هستند در زمینه دفاع از مرزهای کشور ایفای نقش می‌کنند، گفت: به‌طورقطع امروز امنیت، آسایش و آرامش کشور به برکت وجود سربازان نیروهای مسلحی است که در سراسر کشور در حال انجام‌وظیفه هستند.

فرمانده سپاه سیب و سوران با اشاره به اینکه نقش سرباز در راستای تأمین امنیت بی‌بدیل و اثرگذار است، بیان کرد: پختگی که سربازان به‌واسطه شرایط خدمت کسب می‌کنند یکی از علل موفقیت‌های خوب در طول زندگی است.

سهرابی افزود: خدمت سربازی افتخاری است که باعث خدمت‌رسانی به شهروندان بوده و مایه خیر و آرامش می‌شود؛ یک شب خدمت‌کردن در راه آسایش و امنیت مردم ارزش‌های بسیار زیادی دارد. زمانی که مردم شب برای استراحت وارد منزل می‌شوند، کسانی هستند که بیدار مانده و امنیت شهروندان را تأمین می‌کنند؛ آنها سربازانی هستند که با سینه‌ای پر از مهر و محبت خدمت می‌کنند.

وی عنوان کرد: سربازان در دوره خدمت خود نظم و انضباطی را فرامی‌گیرند که در طول زندگی نیز به کار می‌آید؛ مدت زمانی که سربازان کنار ما هستند، وظیفه سنگین‌تری حتی در مقایسه با اولیای آنها برعهده داریم.

فرشاد گرگیچ فرماندار شهرستان سیب و سوران هم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، حریم و حرم، نظم و امنیت و به‌ویژه شهدای سرباز، اظهار کرد: به پاسداشت زحمات و تلاش‌های سربازان مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران این برنامه برگزار شده است.

وی در ادامه خدمت سربازی را بعد از کودکی و نوجوانی سومین مرحله زندگی دانست و بیان کرد: در دوران سربازی اولین دوره فعالیت اجتماعی و بخشی از شخصیت برای افراد شکل می‌گیرد؛ سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ هستند و اگر امنیت نباشد شاید سلامتی هم خیلی موضوعیت نداشته باشد؛ ایفای نقش سرباز در این زمینه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

در پاین این مراسم از سربازان وظیفه متأهل که دارای فرزند هستند تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۲۷
کد مطلب: 27198
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *