800
۱
رئیس هیئت فوتبال سیب و سوران خبر داد:

آکادمی محمود فاتح لیگ فوتسال سیب و سوران

رئیس هیئت فوتبال سیب و سوران ادامه داد: تیم آکادمی محمود قهرمان رقابت‌های لیگ فوتسال سیب و سوران شد.
آکادمی محمود فاتح لیگ فوتسال سیب و سوران
ادهم دهقانخلد در گفتگو با خبرنگار شستون ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر بیان کرد: لیگ فوتسال شهرستان سیب و سوران با حضور ۱۳ تیم در مهرماه سال جاری آغاز شد.

وی ادامه داد: در هفته‌های آغازین شروع مسابقات لیگ فوتسال شهرستان دو تیم به دلیل نداشتن اسپانسر از حضور در مسابقات استعفا دادند و لیگ فوتسال شهرستان سیب و سوران با ۱۱ تیم به فعالیت خود ادامه داد.

رئیس هیئت فوتبال سیب و سوران باتوجه‌به استقبال خوب تیم‌های ورزشی از مسابقات لیگ فوتسال شهرستان، عنوان کرد: بازی‌های لیگ فوتسال بسیار مهیج و با حضور پرشور تماشاگران در سالن ورزشی شهید دهقانخلد شهر سوران به بهترین شکل برگزار شد و در پایان این مسابقات تیم فوتسال آکادمی محمود با کسب بیشترین امتیاز قهرمان این دوره از مسابقات لیگ فوتسال شهرستان شد.

دهقانخلد تصریح کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات حمایت‌های خوبی از برگزارکنندگان و تیم‌های حاضر در مسابقات توسط حامیان ورزش شهرستان صورت گرفت.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور سرپرستان تیم‌های ورزشی و مسئولین حاضر در مراسم اختتامیه مسابقات لیگ فوتسال شهرستان، گفت: در این دوره از مسابقات علی غمگذاری بازیکن جوان و بااستعداد تیم آکادمی محمود به‌عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب: 27215
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *