800
۰

افتتاح ستاد مردمی مشارکت حداکثری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان

ستاد مردمی مشارکت حداکثری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با حضور رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور و مسیولین استانی، ستاد مردمی مشارکت حداکثری بسیج دانشجوی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
افتتاح ستاد مردمی مشارکت حداکثری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان
به گزارش شستون، شاهچراغی، بسیج دانشجویی را نهادی پیشرو در ارتباط با مردم دانست و تاکید کرد: این نهاد به دلیل حضور متناوب و برنامه ریزی شده در بین مردم می تواند نقشی پررنگ برای جذب حداکثری اقشار مختلف در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرنگان رهبری ایفا نماید.

رییس ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: ایجاد اینگونه ستادهای مردمی در کنار ‌اقدامات تبیینی می تواند در برگزاری باشکوه انتخابات ۱۱ اسفند، اثر گذار باشد.

نظری مسیول سیاسی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در این آیین رونمایی گفت: ستاد مردمی مشارکت حداکثری بسیج دانشجویی استان در نظر دارد، بسترهای رایگان در دانشگاه های مختلف برای حضور کاندیدای محترم فراهم آورد تا این افراد برنامه های خود برای توسعه استان را با مردم در میان گذشته و بتوانند با طرح ریزی برنامه های عملیاتی پا به خانه ملت بگذارند.

وی افزود: برگزاری پیاده راه انتخابات، راه اندازی اتوبوس انتخابات و طراحی میدان انتخابات از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان برای پررنگ کردن زمینه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است که در روزهای آینده آیین بهره برداری از این برنامه‌ها نیز برگزار می شود.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب: 27249
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *