800
۰
با صدور پیامی صورت گرفت؛

دعوت سرپرست شبکه بهداشت و درمان سراوان جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان از پرسنل این اداره برای شرکت پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت به عمل آورد.
دعوت سرپرست شبکه بهداشت و درمان سراوان جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
به گزارش پایگاه خبری شستون، در پیام دعوت سعید مساعد آمده است: چهل و پنجمین سالگرد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادآور غیرت و صلابت زنان و مردانی است ، که با ایمان به خدا و رهبری حضرت امام خمینی (ره) ، جمهوری اسلامی ایران را رقم زدند.

در ادامه این پیام عنوان شده است: آنچه مسلم است توجه همکاران شریف شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان به آورده.ها و آموخته‌های امام راحل دهه فجر را به عیدی مردمی و با شکوه  بدل کرده است.

 اینجانب بر این باورم که حضور پرشور و با صلابت شما همکاران گرامی فداکار و همیشه در صحنه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون همیشه وحدت و یکپارچگی این شبکه را در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مثال زدنی خواهد کرد. فلذا  از تمامی همکاران برای حضور پرشور در این راهپیمایی دعوت به عمل می‌آورم.

یقیناً راهپیمایی ۲۲ بهمن خواستگاه پیوند با اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری مدظله العالی است و حضور حداکثری شما همکاران گرامی نشانگر پیوند ناگسستنی ما با آرمان‌های انقلاب خواهد بود.

انتهای خبر/
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب: 27262
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *