800
۰
جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان:

حضور پرشور در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان می‌شود

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: دشمن تلاش می‌کند که مردم در انتخابات شرکت نکنند به‌همین جهت حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی باعث ناامیدی دشمنان و استکبار جهانی خواهد شد.
حضور پرشور در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان می‌شود
به گزارش پایگاه خبری شستون، احمد حیدری نیا در نشستی که با موضوع انتخابات در محل نمازخانه اداره جهاد کشاورزی شهرستان سراوان و با حضور پرسنل و ادارات تابعه برگزار شد ضمن تأکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی به سلامت انتخابات و انتخاب فرد اصلح نیز اشاره و بیان کرد: معیار انتخاب فرد اصلح در بیانات مقام معظم رهبری اشاره شده است و لازم است برآن اساس شخص انتخاب و برسر کار بیاید، در این صورت است که مشکلات کنونی رفع خواهد شد.

وی افزود: امروز استکبار جهانی و تمامی دشمنان مقابل انقلاب اسلامی ایران صف‌آرایی کرده اما انقلاب اسلامی با سرعت در مسیر پیشرفت در عرصه‌های مختلف قرار گرفته‌است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: دشمن تمامی ترفندهای خود را به کار گرفته و به نوعی می‌توان گفت این آخرین تلاش دشمن است اما امت به پا خواسته و انقلابی ایران اسلامی همانند دیگر سنوات در صحنه و در پای صندوق‌های رأی حضور خواهند داشت و نقشه دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برای داشتن ایرانی قوی باید انتخاب اصلح داشته باشیم، تصریح کرد: حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران باعث ناامیدی دشمنان از مردم ایران خواهد شد لذا باید همه با شور و توان مضاعف در این عرصه حضور داشته باشیم.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب: 27302
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *