800
۰
دستیار ویژه استاندار در امر مردمی‌سازی دولت:

مشارکت حداکثری زمینه ساز سلامت انتخابات می‌شود

دستیار ویژه استاندار در امر مردمی‌سازی دولت گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث سلامت انتخابات می‌شود؛ عملکرد، صداقت و اخلاص در عمل قطعا باعث افزایش مشارکت مردمی خواهد شد.
مشارکت حداکثری زمینه ساز سلامت انتخابات می‌شود
رضا جعفری درجلسه شورای مردم‌ی‌سازی فرمانداری سراوان بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث سلامت انتخابات می‌شود؛ عملکرد، صداقت و اخلاص در عمل قطعا باعث افزایش مشارکت مردمی خواهد شد.

وی افزود: مقید به این نیستیم که همه مشکلات را در یک جلسه حل کنیم اما همه تلاش خود رادر جهت پیگیری اکثر موارد مطرح شده بکارخواهیم گرفت.

دستار استاندار سیستان و بلوچستان در امر مردمی‌سازی دولت ادامه داد: دغدغه مردم، دغدغه ما نیز است، پیشنهادات و ایده‌ها باید به‌صورت بومی مطرح شود و متناسب با بوم هر منطقه باید تصمیمات درست برای بیرون رفت از مسائل آن شود.

جعفری خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی نباید سلیقه‌ای عمل کنند ما بر اساس رصدی که انجام خواهیم داد اجازه نخواهیم‌داد فردی از ظرفیت و امکانات سیستم دولتی علیه فرد یا افرادی استفاده کند چون این اقدام خلاف قانون است و قطعا سیستم‌های نظارتی و ارگان‌های مربوطه در این عرصه برخورد قاطع خواهند کرد و اگر مدیری با نامزدی یا طرف حزب خاصی باشد قطعا با آن برخورد جدی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: سلامت انتخابات امر بسیار مهمی است که مجریان انتخابات در سلامت کامل و بی‌طرفی در جریان برگزاری انتخابات نقش‌آفرین باشند؛ رویکرد ما در انتخابات پیش رو رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری خواهد بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه هر زمان مردم پای‌کار آمده‌اند کارها با سرعت بیش‌تر و هزینه کمتر به سرانجام رسیده‌اند، اذعان کرد: امروزه در همه دولت‌های دنیا لزوم مشارکت مردم در حل مسائل ملی و محلی به عنوان یک پایه اساسی در حکمرانی به حساب می‌آید.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب: 27311
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *