800
۰
نابسامانی توزیع گاز مایع دغدغه‌ تمام‌نشدنی سیستان و بلوچستان؛

کمبود سیلندر گاز مایع شهروندان قصرقند را سرگردان کرد

در روزهای ابتدایی سال جدید کمبود سیلندر گاز مایع در شهرستان قصرقند سیستان و بلوچستان مشکلات متعددی را برای شهروندان به وجود آورده است.
کمبود سیلندر گاز مایع شهروندان قصرقند را سرگردان کرد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شستون به نقل از عصرهامون، مشکل تأمین گاز مایع در سیستان و بلوچستان گویا خیال حل‌شدن ندارد و ایستگاه کمبود سیلندر گاز مایع این بار به قصرقند رسیده است و کمیاب شدن آن در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۲ شهروندان را با مشکلات متعددی روبرو کرده است.

شهروندان قصرقندی هر روز در آغازین ساعت‌های روز با زبان روزه سیلندر در دست خود را به صف‌های طولانی می‌رسانند تا شاید بتوانند حداقل یک سیلندر برای پخت‌وپز تهیه کنند.

باتوجه‌به اینکه این شهرستان از نعمت لوله‌کشی گاز محروم است، این روزها نایاب شدن سیلندر گاز مایع شهروندان را دچار سردرگمی کرده و خواستار پیگیری مسئولان برای حل این مشکل شدند.

یکی از شهروندان قصرقندی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه در این شهرستان مردم برای مصارف خانگی هنوز از سیلندر گاز مایع استفاده می‌کنند بیان کرد: متأسفانه در روزهای ماه مبارک رمضان بیشتر وقت ما با زبان روزه صرف ایستادن در صف انتظار برای دریافت سیلندر گاز مایع  می‌شود.
 
شهروند دیگری با ابراز گلایه از ایستادن مردم در صف‌های طولانی گاز مایع آن هم با زبان روزه بیان کرد: متأسفانه برخی مواقع علاوه بر اینکه در صف بوده‌ایم، به دلیل کمبود نتوانسته‌ام سیلندر گاز مایع دریافت و مجبور به استفاده از چراغ‌های خوراک‌پزی شدیم.

برای پیگیری این مشکلات و گلایه‌های مردمی به خبرنگار ما با فرماندار قصرقند دراین‌خصوص تماس گرفت.

مرتضی سایگانی در گفتگو با خبرنگار ما علت کمبود سیلندر گاز مایع در این شهرستان را کمبود خودروی توزیع سیلندر گاز عنوان کرد و افزود: باتوجه‌به نیاز شهرستان خودروهای حمل سیلندر گاز مایع تنها یک عدد هست و جوابگوی نیاز شهرستان نیست.

وی ادامه داد: به همین دلیل گاز مایع در این شهرستان در هفته یکبار انجام می‌شود.

فرماندار قصرقند گفت: برای رفع این موضوع پیگیری افزایش ناوگان توزیع گاز مایع در شهرستان هستیم تا این مشکل در روزهای آینده در شهرستان رفع شود.

وی همچنین در خصوص روند لوله‌کشی گاز به این شهرستان بیان کرد: پیمانکار در حال تجهیز کارگاه و عملیات اجرایی فاز اول پروژه گازرسانی به این شهرستان آغاز خواهد شد و بلافاصله پس از آن فاز‌های بعدی انجام خواهد گرفت.

انتهای خبر/ س
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 26321
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *