800
۰
هم‌زمان با بهار مغفرت؛

۱۰۰۰ پرس غذای گرم در بخش هیدوچ توزیع شد

مسئول گروه جهادی شهید چمران سیب و سوران گفت: طبخ و توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم در مبارک رمضان توسط گروه جهادی شهید چمران با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام در بخش هیدوچ انجام شد.
۱۰۰۰ پرس غذای گرم در بخش هیدوچ توزیع شد
 محسن خوشنواز در گفتکو با شستون با بیان اینکه ۱۰۰۰ پرس غذای گرم در قالب این طرح در ماه مبارک رمضان تهیه شده است، بیان کرد: گروه‌های جهادی، بسیجی و مردمی به‌عنوان اهرم‌های محرومیت‌زدایی و کمک به مستضعفان جامعه نقش خوبی در راستای امید افزایی به خانواده‌های محروم داشته‌اند.

 وی افزود: گروه جهادی شهید چمران به‌عنوان یکی از گروه‌های جهادی فعال بسیج در بهار مغفرت ۱۴۰۳ توانسته با همیاری خیرین، پخت و توزیع بیش از ۱۰۰۰ پرس غذای گرم را به سرانجام برساند که این تعداد غذای گرم با همکاری این گروه جهادی در بین مناطق محروم بخش هیدوچ توزیع شد.

 مسئول گروه جهادی شهید چمران ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان باهمت اعضای گروه‌های جهادی کمک‌های مردمی جهت تهیه اقلام و مواد غذایی جمع‌آوری شد و با برنامه‌ریزی درست و مناسب توسط گروه جهادی افراد نیازمند بخش هیدوچ شناسایی شدند.

خوشنواز اضافه کرد: تمام کار جمع‌آوری اقلام، شناسایی نیازمندان، طبخ و توزیع بسته‌های غذای گرم توسط اعضای گروه جهادی شهید چمران انجام شده است که امیدواریم این گروه جهادی الگوی مناسبی برای دیگر گروه‌های جهادی در انجام کارهای عام‌المنفعه باشد.

وی در پایان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان زمان مناسبی برای مشارکت خیرین در انجام امور خیر و ادای نذوراتشان در حوزه‌های مختلف از جمله کمک به نیازمندان است، تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی مانند تهیه بسته‌های معیشتی، اهدا لباس و کفش توسط این گروه جهادی با همکاری خیرین محلی برگزار شده است.

انتهای خبر/
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۱۱
کد مطلب: 27437
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *