800
۰
فرمانده سپاه سلمان:

ظرفیت بسیج در خدمت امنیت و حضور حداکثری انتخابات است

فرمانده سپاه سلمان گفت: بسیج امروز با تمام ظرفیت در زمینه امنیت و مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرینی می نماید.
ظرفیت بسیج در خدمت امنیت و حضور حداکثری انتخابات است
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صبح امروز در جمع کارکنان سپاه استان، اظهار داشت: سپاه پاسداران همواره در مسیر خدمت به مردم، پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خوشنودی رهبر معظم انقلاب قدم برداشته است.

وی افزود: در طول مسیری که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی نموده همواره خوشنودی دوستان و ناراحتی دشمنان دیده شده است که این نشان از صحت راهی هست که ما طی نموده ایم.

شفائی تصریح کرد: در سال گذشته و در جریان فتنه ای که دشمنان علیه ما رقم زد اتفاقاتی رقم خورد که برای همه ما درس آموز می باشد؛ موفقیت‌هایی که در کشور از سال ۱۴۰۰ شروع شد باعث نگرانی دشمنان شد و آنان تلاش کردند تا در مقابل این حرکت ایستادگی کنند.

وی افزود: برآورد دشمنان این بود که در شش ماهه اول تشکیل دولت آقای رئیسی با وجود چالش هایی که کشور در زمینه های مختلف از جمله مسائل اقتصادی با آن روبرو بود با مشکل روبرو خواهد شد که البته با تلاش های دولت جدید همه این مسائل مدیریت گردید.


فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: دشمنان تمام ابزارهای مورد نیاز را به کار گرفته و به میدان آوردند؛ آنان تمامی افراد و گروه های معاند با ایران اسلامی را گرد آورده و جنگی ترکیبی را علیه ما رقم زدند. برآورد آنان این بود که از مهرماه اقدام خود را شروع کرده و در آبان کار را تمام کنند.

شفائی در ادامه گفت: توقف حرکت توسعه کشور از مهم ترین اهداف دشمنان در ایجاد فتنه بود که با هدایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز و بصیرت مردم، آن ها نتوانستند موفق شوند. امروز دشمنان ما پس از شکست هایی که در فتنه های گذشته خوردند، تمام توان خود را بر روی انتخابات گذاشته و تلاش می کنند تا با کاهش حضور مردم مشروعیت نظام را زیر سوال ببرند.

وی افزود: در طول ۴۵ سال گذشته که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد پرچم دفاع از اسلام در کشور ما برافراشته بود و همواره پیشبرد اهداف مقدس آن با جدیت از جانب مردم و مسئولان پیگیری شده است. با فضل الهی شواهد و قرائن نشان می دهد که امسال هم در زمینه انتخابات مردم ما دشمن را ناامید خواهند کرد.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: امروز در جغرافیای استان سیستان و بلوچستان در صحنه انتخابات رقابت خوبی را شاهد هستیم به گونه ای که برای هر صندلی مجلس بیش از ۱۵ کاندیدا وجود دارد که این نشان از رقابت سالم و پر شور انتخابات دارد.

شفائی تصریح کرد: ناامن سازی در کشور یکی از مهم ترین راهبردهای دشمن برای بازیگری در صحنه انتخابات می باشد؛ ادعای آنان این است که فضا را به سمتی ببرند که مردم از حضور در پای صندوق های رای بترسند. آن ها ظرفیت عظیمی را برای این مسئله به میدان آوردند که با همت رزمندگان اسلام در روزهای گذشته شکست سنگینی را متحمل شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج یادگار ماندگار امام خمینی رحمت الله علیه بود که در همه صحنه های مورد نیاز در خدمت کشور است و امروز نیز با تمام ظرفیت در زمینه امنیت و مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرینی می نماید.
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 27332
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *