800
۰
در راستای اجرای طرح شهید آرمان علی وردی انجام شد؛

دیدار چهره‌به‌چهره با مددجویان کمیته امداد سیب و سوران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران گفت: در راستای اجرای طرح شهید آرمان علی وردی دیدار چهره‌به‌چهره با مددجویان کمیته امداد این شهرستان صورت گرفت.
دیدار چهره‌به‌چهره با مددجویان کمیته امداد سیب و سوران
به گزارش پایگاه خبری شستون: غلامعلی سهرابی در دیدار چهره‌به‌چهره با مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش هیدوچ که در راستای طرح شهید آرمان علی وردی و به مناسبت انتخابات انجام شد، بیان کرد: دولت و نهادهای حمایتی برای امیدبخشی در جامعه و در میان مردم اقدامات و کارهای شایسته‌ای را انجام دادند که توجه و حمایت از نیازمندان در صدر این فعالیت‌ها قرار دارد.

وی گفت: تلاش نهادهای حمایتی کمک به نیازمندان در بخش‌های مختلف فرهنگی، تحصیل، درمان، تأمین لوازم اساسی زندگی و جهیزیه است.

فرمانده سپاه سیب و سوران با تأکید بر این موضوع که رفع محرومیت‌ها باید به‌عنوان یک اولویت و یک مسئولیت اجتماعی برای مدیران باشد افزود: دولت حمایت از عزیزان تحت پوشش کمیته امداد و دیگر سازمان حمایتی را وظیفه انسانی، اسلامی و قانونی خود می‌داند و در این راستا از هیچ تلاشی نخواهد کرد.

سهرابی در ادامه با اشاره به اهداف مشترک این نهاد، گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی بر همکاری مشترک جهت ساخت و تعمیر مسکن برای محرومین، حامی یابی جهت ایتام و فرزندان محسنین، تأمین جهیزیه و سایر فعالیت‌های محرومیت‌زدایی تأکید کرد.

در ادامه خدا رحم پارسه مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان سیب و سوران ضمن تقدیر از حضور فرمانده سپاه سیب و سوران در جمع خانواده‌های تحت پوشش این نهاد حمایتی افزود: اگر کسی دلش برای نظام و ایران اسلامی و میهنش بتپد او یک بسیجی واقعی است، وی ادامه داد: الگوی همه ما بسیجیان حضرت علی علیه‌السلام است که در سیره آن حضرت دستگیری از نیازمندان جایگاه ویژه‌ای داشت.

وی بسیج را شجره طیبه، مدرسه عشق و لشکر مخلص خدا دانست و بیان کرد: در زمان طاغوت کشور ما در شرایط سختی بود؛ ما در زیرساخت‌ها، فرهنگ، پزشکی، درمانی و صنعتی بسیار ضعیف بودیم و اقتدار امروز ایران اسلامی نتیجه هدایت‌های رهبر انقلاب، خون شهدا و تلاش‌هایی است که نباید از آنها غافل شویم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیب و سوران با بیان اینکه در شرایط فتنه همه باید گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باشیم و جهاد تبیین امروز به فرمایش مقام معظم رهبری یک واجب عینی است که باید به‌صورت قطعی در جامعه اجرا شود، اظهار داشت: ️ دگرگونی حقایق و واقعیت‌ها، ایجاد یاس و ناامیدی بخصوص در نسل جوان، غفلت از شکست دشمن، غفلت از دستاوردها، تغییر باورها و ارزش‌ها با جایگزینی منکر و معروف ایجاد اختلاف بین قبایل و سست کردن اراده مسئولین از برنامه‌های امروز دشمن در جنگ نرم و فضای مجازی است.

انتهای خبر/
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 27315
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *