800
۰
با هدف تسریع در امور بهره برداران و کشاورزان انجام شد؛

نشست چهره به چهره مسئولان حوزه کشاورزی بامردم در سراوان

ایرج رستم زهی از نشست چهره به چهره برخی از مسئولان مربوطه با حوزه کشاورزی به منظور تسریع در امور بهره برداران و کشاورزان خبر داد.
نشست چهره به چهره مسئولان حوزه کشاورزی بامردم در سراوان
ایرج رستم زهی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف تسریع در امور بهره برداران و کشاورزان نشست میز ارتباط مردمی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این نشست مدیران ادارات منابع طبیعی و امور آبخیزداری، دامپزشکی، تعاون روستایی، امور عشایر، غله و  واحد اجرایی نظام مهندسی حضور داشتند.

به گفته این مقام مسئول در این برنامه کشاورزان و بهره برداران به صورت حضوری و چهره به چهره با مسئولان بخش کشاورزی دیدار و درخواست های خود را مطرح کردند.

رستم زهی خاطر نشان کرد: عدم تایید سوخت مورد نیاز بهره برداران و کشاورزان، عدم ارسال به موقع سوخت از منطقه زاهدان، فروش نان بیش از ۶ قرص و پاسخگو نبودن برخی از ارگان ها در خصوص صدور مجوزها از جمله مطالبات مردم بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه نشست برخط و به صورت سراسری برگزار شده بسیاری از موارد مطرح شده توسط کشاورزان و بهره برداران با هماهنگی استان مرتفع شد.



انتهای خبر/
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 26051
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *