800
۰
یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

ایجاد ناامنی هدف تروریست‌های کوردل در سیستان و بلوچستان/ به شهادت رساندن حافظان امنیت محکوم است

یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان گفت: تروریست‌های کوردل با انجام اقدامات ناجوانمردانه خواهان ایجاد ناامنی در سیستان و بلوچستان و کشور هستند.
ایجاد ناامنی هدف تروریست‌های کوردل در سیستان و بلوچستان/ به شهادت رساندن حافظان امنیت محکوم است
به گزارش پایگاه خبری شستون، حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش آنها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک مرزبانی مزه سر هنگ مرزی سراوان روبه رو شد که در این درگیری متاسفانه ۶ تن از مرزبانان کشور عزیز ایران اسلامی‌مان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در همین راستا حاجی بارانی درازهی یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن این حرکت کور و ناجوانمردانه بیان کرد: هدف عاملین این حادثه تروریستی شوم، از بین بردن امنیت و ایجاد اخلال و ناامنی در کشور است.

وی افزود: تروریست‌ها و اشرار ملسح که حافظان امنیت را به شهادت می‌رسانند مخالف مردم، مخالف نظام و مخالف حاکمیت هستند.

این سرطایفه ادامه داد: تروریست‌های کوردل دل با انجام این حرکات و دسیسه‌ها شوم قصد دارند استان را نا امن جلوه داده و نمیخواهند خدمات و توسعه برای استان انجام شود اما مردم ولایت مدار این خطه از کشور با وحدت و همبستگی برای توسعه استان تلاش خواهند کرد.

بارانی درازهی در پایان باردیگر ضمن محکومیت این حادثه، خواستار شناسایی و پاسخ قاطع به عاملین این جنایت از سوی دستگاهای متولی شد تا باردیگر شاهد چنین حوادثی در استان نباشیم.


انتهای خبر/
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 26494
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *