800
۰
مدیر تبلیغات اسلامی سراوان:

راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه در سراوان برگزار می‌شود

مدیر تبلیغات اسلامی سراوان ضمن اعلام برگزاری راهپیمایی سراسری حمایت از کودکان مظلوم غزه در سراوان از مردم شیعه و سنی سراوان دعوت کرد تا با حضور گسترده خود از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.
راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه در سراوان برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابد سابکی در گفتگو با شستون بیان کرد: کودکان و زنان بی دفاع و مظلوم غزه مدتیست توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل ناجوانمردانه و غیرانسانی به شهادت می‌رسند که قلوب تمامی آزادی‌خواهان دنیا را به درد آورده است.

وی افزود: در دنیا شاهد هستیم که تجمعات و راهپیمایی‌هایی علیه رژیم اشغالگر حتی در آمریکا و اروپا در حال برگزاری است و خواستار توقف کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین شده‌اند.

مدیر تبلیغات اسلامی سراوان ادامه داد: جهت همدردی با مادران شهدای غزه و کودکان مظلومی که بی دفاع زیر بمباران رژیم صهیونسیتی به شهادت رسیدند راهپیمایی سراسری در کشور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی اضافه کرد: در همین راستا در سراوان نیز راهپیمایی ساعت ۹ و ۳۰ صبح شنبه ۲۷ آبان ماه با حضور اقشار مختلف از چهار راه آزمایشگاه آغاز خواهد شد لذا از اقشار مختلف مردم دعوت می‌شود جهت حمایت از مردم فلسطین در این راهپیمایی حضور گسترده داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز اسرائیل جنایات وحشیانه خود را علنی انجام می‌دهد، بسیاری از بیمارستان را بمباران کرده که شمار زیادی کودک و زن به شهادت رسیدند، آب و برق را در غزه قطع کرده اما دیگر دنیا مقابل چنین جنایاتی ساکت نخواهد نشست همانطور که شاهد هستیم تجمعات گسترده‌ای در سراسر دنیا علیه رژیم صهیونسیتی در حال برگزاری است.

انتهای خبر/
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب: 26935
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *