800
۰
رئیس کمیته امداد سراوان:

بیش از ۱۰۰ قلم کالای ضروری میان نیازمندان سراوانی توزیع شد

رئیس کمیته امداد سراوان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰۰ قلم کالای ضروری میان نیازمندان و خانواده‌های بی بضاعت توزیع شد.
بیش از ۱۰۰ قلم کالای ضروری میان نیازمندان سراوانی توزیع شد
شهرام رئیسی در گفتگو با شستون بیان کرد: ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۰۰ قلم لوازم ضروری منزل از جمله یخچال، ماشین لباسشویی و اجاق گاز بین خانواده‌های بی بضاعت شهرستان سراوان توزیع شده است.

وی افزود: از ابتدای سال ۴۳ دستگاه یخچال، ۱۰ دستگاه آبگرمکن، هشت دستگاه ماشین لباسشویی، ۲۵ دستگاه کولر آبی، ۴ دستگاه پنکه سقفی، سه دستگاه تلویزیون ال‌ای‌دی، ۲ دستگاه اجاق گاز و یک تخته فرش ۱۲ شانه به خانوارهای نیازمند اهدا شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان اضافه کرد: همچنین با آغاز فصل گرما و با توجه به مشکل آب در مناطق مختلف، تعداد سه منبع بزرگ ذخیره آب نیز به خانواده‌هایی که از این مسأله رنج می‌بردند، اهدا شد.

رئیسی با تاکید بر بررسی و شناسایی نیاز خانواده‌های تحت حمایت توسط امدادگران، افزود: در طول سال با پیگیری و شناسایی نیازهای خانواده‌های مددجویی، اقلام موردنیاز با کمک خیّرین تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: همشهریان نیک اندیش می‌توانند برای کمک به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت از طریق سامانه مهربانی یا با مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد، نذورات خود را اهدا کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶ هزار و ۷۸۹ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سراوان بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 27088
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *