800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران خبر داد:

اجرای ۷۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته مقاومت در سیب و سوران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: باتوجه‌به نزدیکی به ایام شهادت سردار کفرستیز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و تقارن آن با میلاد حضرت زهرای مرضیه (س) برای این ایام ویژه‌برنامه‌های مختلف در سطح شهرستان سیب و سوران برنامه‌ریزی‌شده است.
اجرای ۷۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته مقاومت در سیب و سوران
غلامعلی سهرابی در گفتگو با شستون اظهار داشت: هم‌زمان با هفته مقاومت برنامه‌های بسیج در شهرستان سیب و سوران به یاد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و به نیت حضرت زهرا (س) اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: باتوجه‌به نزدیکی ایام شهادت سردار کفرستیز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و تقارن آن با میلاد حضرت زهرای مرضیه (س) برای این ایام ویژه‌برنامه‌های مختلف در سطح شهرستان کازرون برنامه‌ریزی‌شده است.

سهرابی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها که از ۱۳ دی‌ماه هم‌زمان با سالروز شهادت قاسم به دست ایادی استکبار و منفورترین و شقی‌ترین فرد چهره تاریخ بشریت آغاز می‌شود تعداد ۷۵ برنامه از طرف سپاه سیب و سوران اجرا خواهد شد.

وی تکریم مقام شامخ شهدا و ترویج شعائر الهی را یکی از خدمات همیشگی بسیج به نسل جدید انقلاب دانست و افزود: شجره طیبه بسیج که ثمره خون هزاران‌هزار شهید راه حق و حقیقت است در این ایام توسط بسیجیان در سطح شهرستان و همچنین ویژه‌برنامه‌هایی برای عموم مردم شهیدپرور شهرستان سیب و سوران تدارک‌دیده‌شده است.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 27102
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *