800
۰

کاشت ۵ هزار نهال به یاد حاج‌قاسم در سیب و سوران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: آیین کاشت ۵ هزار نهال به یاد شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی در سطح مدارس سیب و سوران برگزار شد.
کاشت ۵ هزار نهال به یاد حاج‌قاسم در سیب و سوران
غلامعلی سهرابی در گفتگو با شستون در حاشیه آیین کاشت پنج هزار نهال که به یاد سردار رشید اسلام حاج‌قاسم سلیمانی هم‌زمان با فرارسیدن هفته مقاومت، برگزار شد، بیان کرد: این طرح بر اساس تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه هر ایرانی باید سه نهال بکارد و در راستای کاشت یک میلیارد نهال انجام شد.

وی گفت: این نهال‌ها به یاد شهیدان جبهه مقاومت علی‌الخصوص سردار رشید سپاه اسلام شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی کاشته می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران افزود: بسیج سازندگی سپاه سیب و سوران برای کاشت این نهال‌ها، مدارس سطح شهرستان را در نظر گرفته است.

سهرابی خاطرنشان کرد: از طرف دستگاه‌های اجرایی شهرستان هم اخبار امیدوارکننده‌ای در خصوص اجرای این طرح در شهرستان دریافت شده است و امیدواریم که در راستای منویات مقام معظم رهبری هرچه سریع‌تر کاشت یک میلیارد نهال در ایران اسلامی ثمربخش باشد.

وی اضافه کرد: رژیم فانی اسرائیل روزهای آخر خودش را طی می‌کند؛ حتی کشورهایی که مسلمان نیستند هم از روی دردمندی به یاد شهدای جبهه مقاومت و شهدای غزه کارهایی را انجام می‌دهند.

سهرابی با بیان اینکه موضوع جنایات نابخشودنی رژیم اشغالگر قدس در عرصه محیط‌زیست باید پیگیری شود، تأکید کرد: این مسئله مغفول مانده و باید پیگیری شود.

فرمانده سپاه سیب و سوران ادامه داد: چرا اسرائیل و حامیانش با مسموم‌کردن منابع آبی و خاک جنایات کثیفی را انجام داده‌اند. آمریکا می‌داند اگر فلسطین آزاد شود دیگر آمریکا قدرت برتر دنیا نیست. اکنون برای همه روشن شده است که حرف‌های حقوق بشری در عالم غرب معنا ندارد؛ آنها حتی در بیمارستان هم نگذاشتند کسی مداوا شوند.

وی خطاب به دانش‌آموزان حاضر در این آیین اظهار داشت: درختکاری علامت رشد است و اینکه شما درخت می‌کارید، یعنی مطمئن هستیم که دشمنان با همه توان شکست می‌خورند؛ راه، راه مبارزه است و باید دشمن را باقدرت از صحنه دور کرد.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب: 27105
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *