800
۰

عضویت غیرقانونی وزیر دولتی در هیئت مدیره ی شرکت تجاری و تصدی وزارت خانه!/ واردات پوشاک خارجی کودک توسط وزیر دولت روحانی خلاف اصل 141 قانون اساسی است

سراج گفت: اشراف حاضر در دولت تدبیر و امید و شخص آقای روحانی باید در مناظره سوم بگوید در خانه چند ده میلیاردی در ولنجک چه می کند و از کجا آورده است، آیا از سفره انقلاب بوده و یا مربوط به قبل از انقلاب می باشد.
thjsjhyjh
thjsjhyjh
به گزارش شستون، با اشاره به اولین قرعه مناسب که در مناظره دوم انجام شد اظهار داشت: با شروع ابتدایی آقای قالیباف، ابتکار عمل به دست جریان انقلابی در مذاکرات افتاد و این شروع زود هنگام خوب جریان وضع موجود (آقایان جهانگیری و روحانی) را در یک شرایط انفعال و به نوعی عدم صداقت قرار داد.
وی ادامه داد: وقتی مردم ورود پوشاک خارجی برای کودکان را که منجر به  از کار افتادگی تولیدی ها و بیکاری جوانان می شود را مشاهده می کنند و از طرفی دیگر شاهد هستند که یک وزیر در دولت آقای روحانی با قانون شکنی خلاف اصل 141 قانون اساسی عمل کردند، و با عضویت همزمان در یک هیئت مدیره ی شرکت تجاری و تصدی وزارت خانه عملأ قانون شکنی کرده است، بدون شک عدم صداقت دولت یازدهم را دریافته اند.
سراج اضافه کرد: دولت یازدهم در مناظره دوم در حالی از  فرد متخلف به عنوان یک وزیر مظلوم و از دختر ایشان هم به عنوان یک فردی که به دنبال اشتغال با 200 میلیون تومان پوشاک قاچاق کشف شده، یاد کردند که نوعی دروغ و عدم صداقت بود که در برابر بیش از 30 میلیون بیننده اثبات شد و ماهیت دولت 4 درصدی ها را مشخص کرد بطوری که بلافاصله رسانه های خارجی به دفاعیه جهانگیری از دختر بیکار آقای وزیر ، اشاره کرد.
فعال سیاسی کشور افزود: همه مردم در مناظره دوم شاهد بودند آقایان جهانگیری و روحانی چیزی برای دفاع از وضع موجود نداشتند و به حرف های تکراری و انشاخواندن از روی کاغذ و وعده های دروغی که نتوانستند آن ها را محقق کنند بسنده می کردند که نقد بسیار مستحکم و منطقی منتقدین وضع موجود یعنی آقایان (رئیسی، قالیباف و میرسلیم) سبب شد تا روحانی و جهانگیری مجبور به دروغگویی شوند.
وی با بیان این که بنده معتقدم مردم در مناظره دوم به چند واقعیت دست یافتند، گفت: دوگانگی صداقت ، دروغ گویی و همچنین بی عملی وعده های پوچ و بی کارنامه گی در مناظره دوم مشخص شد زیرا وضع موجود آنقدر نامناسب است که آقایان دولت نتوانستند از آن دفاع کنند.
سراج با اشاره به این که مناظره سوم در مناظره دوم تعیین و تکلیف شد، افزود: با پیشنهاد آقای قالیباف، نامزدها باید در مناظره سوم لیست اموالشان را مشخص کنند و بگویند در کجا زندگی می کنند و فرزندانشان در کجا هستند؟
وی خاطر نشان کرد: اَشراف حاضر در دولت تدبیر و امید و شخص آقای روحانی باید در مناظره سوم بگوید در خانه چند ده میلیاردی در ولنجک چه می کند و از کجا آورده است، آیا از سفره انقلاب بوده و یا مربوط به قبل از انقلاب می باشد.
 کارشناس مسائل سیاسی، نام آوردن برخی حرف های تحریک آمیز (شجریان و رئیس دولت اصلاحات) برای مردم را نخ نما دانست و افزود: مردم عقل و شعورشان بالاتر از این است که بخواهند تحت تأثیر این گونه نام ها قرار بگیرند و به افراد رأی بدهند.
وی تصریح کرد: این گونه تحریکات برای چند سال قبل مؤثر واقع شد بطوری که در سال 92 از این تاکتیک های جنگ روانی به خوبی استفاده کردند و توانستند با شعار و نماد، اقداماتی انجام دهند اما اکنون چشمان مردم باز شده است و صداقت ، شفافیت و عملکرد مناسب را دارای اهمیت می دانند و خواهانند که مسئول کشورشان در تراز آن ها زندگی کند.
سراج با تأکید بر این که مردم با هوشمندی کامل به این آگاهی رسیده اند که دولت مستقر، گره از مشکلاتشان باز نخواهد کرد، در رابطه با وضعیت ائتلاف آقایان قالیباف و رئیسی نیز بیان داشت: سبدهای رأی این دو بزرگوار جداگانه است و به نوعی هر سبد رأی باید جداگانه پُر شود و اگر هر کدام از آقایان به رشد 40 درصدی به صورت مشخص رسیدند بنابراین ائتلاف به طور منطقی صحیح است اما اگر هر کدام از این سبدها به طور مجزا به 40 درصد نرسید نشان می دهد که انتخابات دو مرحله ای خواهد شد و رئیس جمهور مستقر را باید در مرحله دوم شکست داد و همان قدر که رئیس جمهور مستقر از مرحله اول به مرحله دوم برود 70 درصد راه پیروزی است.
منبع: دانا
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 6615
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *