800
۰
امام جمعه سراوان:

دهه فجر یادآور تجلی دست قدرت خدا در قامت امام (ره) است/ ایران؛ مستقل ترین کشور دنیا

امام جمعه سراوان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با روی کار آمدن حکومت اسلامی، کشور از وابستگی نجات یافت و امروز مستقل ترین و آزادترین کشور هستیم.
دهه فجر یادآور تجلی دست قدرت خدا در قامت امام (ره) است/ ایران؛ مستقل ترین کشور دنیا
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در مراسم یوم الله 22 بهمن گفت: امروز ۲۲بهمن روز پیروزی حق علیه باطل است، ملتی از ظلمت به سمت نور حرکت کردند و خدای متعال هم آنها را در این حرکت و در این راه هدایت کرد و پیروز پیروز شدند؛ این روز را به همه ملت ایران تبریک می گوییم.

وی افزود: دهه فجر یاد آور بزرگترین حادثه عصر اخیر و جدید بود، انقلاب اسلامی ایران بزرگ ترین و مردمی ترین انقلاب در جهان محسوب می شود که یادآور تجلی و ظهور دست قدرتمند پروردگار عالم در قامت امام (ره) و یاران امام علیه دشمنان بود.

امام جمعه سراوان ادامه داد: ۲۲بهمن یاد آور مجاهدت های خالصانه و عاشقانه امام و یاران امام در مسیر خدا در مقابل قلدرانی که سرمست از
حکومت داری و قدرت و شهوت بودند، بود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه 22 بهمن یادآور قدرت خداوند متعال علیه شیاطین زمان بود، اضافه کرد: همچنین این روز یادآور شکافته شدن نیل و نجات یافتن موسی و یارانش از زیر یوق فرعون و غرق شدن فرعون است؛ امام خمینی (ره) موسی وارد و یارانش همانند یاران حضرت موسی (ع) فرعون زمان را شکست دادند.

وی اذعان کرد: در این ایام دست هزاران آمریکایی که مانند ارباب ایرانیان را رعیت می دیدند قطع شد، در زمانی که انقلاب به پیروزی رسید بیش از 10 هزار آمریکایی در این کشور بودند و اربابی می کردند و خود را به عنوان ارباب در این کشور می دانستند اما با پیروزی انقلاب اسلامی دست آنها از سر ملت ایران کوتاه شد.

امام جمعه سراوان با بیان اینکه 22 بهمن یادآور فروریختن همه توطئه ها و ایده های دروغین و بی مبنای شرق و غرب بود، خاطر نشان کرد: در 22 بهمن 57 در دهان تمام سمتگران و قلدران عالم زدیم استقلال را به وجود آوردیم، شاه این کشور به عنوان برده استکبار بود مقابل آنها کمر خم می کرد و اما با روی کار آمدن حکومت اسلامی، کشور از وابستگی نجات یافت و امروز مستقل ترین و آزادترین کشور هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد:در طول تاریخ جهان کم جایی وجود دارد که انقلاب و قانون اساسی خود را به رای مردم بگذارد، هیچ حکومتی جز ایران را نمی توان پیدا کرد که قانون اساسی را به رای مردم گذاشته باشد، در جمهوری اسلامی ایران همه ارکان نظام و مسئولین با رای مردم انتخاب می شوند.

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران اسلام در کشور محور قرار گرفته و شاهد پیشرفت روز افزون مساجد، مکاتب، حوزه های علیمه و حافظان قرآن هستیم پس می توانیم بگوییم 22 بهمن یادآور قدرت، عزت و پیشرفت در همه زمینه ها است به این دلیل که در قبل از انقلاب نمی توانستیم حتی یک فشنگ بسازیم اما امروز دقیق ترین موشک های قاره پیمای نقطه زن را به دست جوانان انقلابی ساخته ایم که اگر  دشمنی مانند امریکا با پیشرفته ترین پهباد خود جایی در مسیر مرز ما حضور یابد با بهترین تکنولوژی آن را ساقط و دنیا را به حیرت می اندازیم و همه انگشت به دهان می شوند.

امام جمعه سراوان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایرانه وحدت، برادری، عدالت و صمیمیت را برای ملت به ارمغان آورده است، دشمنان برای اینکه دستاوردهای ما را تحریف و کتمان کنند تلاش می کنند امروز باید دقت کنیم، حتما به قله های رفیع خواهیم رسید چون دست خدا همراه ماست.

انتهای خبر/

 
شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 26082
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *