800
۰
جام زهرآگینی که به اجبار باید نوشید؛

کلاف سردرگم زمین‌های تجاری زاهدان و سامانه ملی املاک و اسکان

کلاف سردرگم پیمانکاران با شهرداری زاهدان مبنی بر واگذاری زمین‌های تجاری آنان را آشفته کرده است.
کلاف سردرگم زمین‌های تجاری زاهدان و سامانه ملی املاک و اسکان
به گزارش شستون؛ به نقل از زاهدنیوز، زمین یکی از مهمترین مشکلات کلان شهر زاهدان است و مشکل واگذاری در زاهدان و تصرف‌های صرف‌های عدوانی صورت گرفته و در این مورد گلایه پیمانکاران واقع شده و خواسته پیگیری شدند و این در حالیست که هیچکس پاسخگو این افراد نیست.


یکی از پیمانکاران دراین خصوص به خبرنگار ما گفت: از سال ۹۸ شهرداری به پیمانکارانی زمین‌هایی را به شرط تجاری واگذار کرده اما در حالی که هیچ اتفاقی نیفتاده است و به گفته این افراد برای پیگیری موضوع بار‌ها به سازمان‌های مختلف سر زدیم اما هیچ گونه نتیجه‌ای دریافت نکرده‌ایم.

یکی دیگر از این افراد گفت: طبق آگاهی مزایده سال ۹۸ زمین را از شهرداری در محدوده بلوار انقلاب که به عنوان تجاری هستند خریداری کردیم و شهردار وقت طبق گواهی نامه‌ای قرار شد تا پایان آن سال کلیه اسناد این مزایده به صورت قطعی به ما واگذار کند.

وی افزود: سه نقطه سد معبر وجود دارد که جهت آماده‌سازی و تکمیل به مردم تحویل داده شود اما تاکنون هیچ گونه زمینی به ما واگذار نشده است.

یکی دیگر از این پیمانکاران به خبرنگار ما گفت: این زمین‌ها توسط شهرداری وقت نقشه‌اش طراحی شده است که به صورت تجاری باشد اما نه ورودی و خروجی مشخصی ندارد، معابر مشخص نمی‌شود و هیچ مسئولی پاسخگو نیست.

این پیمانکار گفت: شهرداری تا پایان سال ۹۸ باید قطعیت این زمین‌ها را که به عنوان ملک تجاری هستند به صورت واگذاری نهایی می‌کرد و تمامی این افراد مدعی هستند که یک مبلغی را پرداخت کردند.

این پیمانکار گفت: طبق گفته شهرداری، کمیسیون ماده پنج پرونده‌های پیمانکاران به دست آن‌ها نرسیده و حتی بعد از گذشت پنج سال هیچ گونه اقداماتی دراین خصوص نشده است.

وی افزود: از شهرداری خواستاریم تا تکلیف ما را مشخص و اسناد را به ما تحویل و ساماندهی کند.

خبرنگار زاهدنیوز طی تماس‌های مکرری که در روز‌های اخیر با مسئولین داشت، هیچ مسئولی نسبت به این موضوع جوابگو نبود.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcdf90foyt0kn6.2a2y.html
 
يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 26156
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *