800
۰
با حضور شرکت کنندگان استانی؛

جشنواره ازم با تجلیل از ۲۵ اثر برگزیده به کار خود خاتمه داد

سومین جشنواره ازم که هرساله باهدف نشان دادن فرهنگ و هنر به زبان نقاشی و طراحی و شناسایی و گسترش استعداد هنرمندان برگزار می‌شود، امسال نیز با حضور شرکت‌کنندگانی ویژه از سراوان، چابهار و سرباز و همچنین مسئولین و هنرمندان شهر علم و فرهنگ برگزار شد.
جشنواره ازم با تجلیل از ۲۵ اثر برگزیده به کار خود خاتمه داد
سینا مرزبان دبیر جشنواره ازم در گفت‌وگو با خبرنگار شستون بیان کرد: در این جشنواره شاد و مفرح، برنامه‌هایی از قبیل موسیقی زنده، دوچاپی، شعرخوانی به زبان بلوچی، تئاتر طنز و همچنین تجلیل از برگزیدگان و عوامل اجرایی جشنواره به نمایش گذاشته شد.

مرزبان خاطر نشان کرد: تعداد ۱۸۶ اثر به دبیرخانه از نقاط مختلف استان ارسال شد و ۱۵۳ نفر به بخش فینال راه یافتند و در بخش کودک و نوجوان و جوان ۲۵ اثر برگزیده و تجلیل از این هنرمندان صورت گرفت.

وی گفت: شهرستان سراوان و استان سیستان و بلوچستان فرهنگ و هنر دیرینه و زیبایی دارند و بنده سعی دارم با برگزاری جشنواره‌های نقاشی و طراحی و با استفاده از هنر بتوانم فرهنگ غنی این منطقه را به کشور و حتی دنیا نشان دهم.

دبیر اجرایی سومین جشنواره طراحی و نقاشی ازم خاطر نشان کرد: برای این رویداد بزرگ نیازمند همراهی و همکاری مسئولین و مقامات مربوطه هستیم، کلام اخر اینکه روز فرهنگ بلوچ را به همه مردمان خون گرم و مهربان بلوچ تبریک عرض میکنم.

انتهای خبر/م
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 26200
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *