800
۰
در ادامه همدلی و همیاری گروه‌های جهادی صورت گرفت؛

توزیع ۱۳۵۰ پرس غذای گرم و برپایی ضیافت افطاری در مناطق حاشیه نشین سراوان

به همت و همیاری گروه‌های جهادی بسیج تعداد ۱۳۵۰ پرس غذای گرم میان افراد نیازمند به مناسبت ماه مبارک رمضان توزیع شد.
توزیع ۱۳۵۰ پرس غذای گرم و برپایی ضیافت افطاری در مناطق حاشیه نشین سراوان
به گزارش شستون، ماه مبارک رمضان یکی از ماه‌های پر خیر و برکت و مهم میان مسلمانان است که در این ماه مردم به راز و نیاز به خدای خود می‌پردازند و بخشی از اموال خود را به صورت زکات و نذر میان نیازمندان توزیع می‌کنند.

توزیع بسته‌های معیشتی، غذای گرم و برپایی ضیافت افطاری از جمله برنامه‌هایی است که هر ساله در شهرستان مرزی سراوان توسط بسیج، سپاه، گروه‌های جهادی، ادارات حمایت کننده مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، انجمن‌های مردم نهاد و دیگر ارگان‌ها صورت می‌پذیرد.

در ضیافت الله مردم این خطه از کشور بخشی از دارایی خود را در راه خداوند متعال انفاق می‌کنند تا از این طریق بتوانند توشه‌ای برای آخرت خود تهیه و هم با ایجاد لبخند بر لبان مردم رنج دیده و محروم در حاشیه شهر رضایت خداوند متعال را کسب کنند.

بسیج و سپاه از جمله نهادهای مردمی محسوب می‌شوند که در تمامی صحنه‌ها و بزنگاه‌ها و حوادث غیرمترقبه در کنار مردم و یاریگر آنها بوده و در ماه مبارک رمضان نیز اقدامات مختلفی برای زدودن غبار و محرومیت از چهره مردم نقاط محروم انجام داده است.

احمد مالدار در گفتگو با شستون بیان کرد: به مناسبت ولادت با سعادت دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت کریم اهل بیت امام حسن(ع) با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و به همت بسیج سازندگی و حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه شهرستانی اقدام به طبخ غذای گرم کردیم.

وی افزود: تعداد ۷۵۰ پرس غذای گرم عصر امروز میان ایتام، نیازمندان و افراد حاشیه شهر توسط بسیجیان توزیع شد.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: همچنین در ششمین روز از ایام ماه مبارک رمضان نیز به همت گروه‌های جهادی و با حضور فرماندار شهرستان و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ۶۰۰ پرس غذای گرم طبخ و میان افراد مستضعف توزیع شد.

مالدار خاطر نشان کرد: برپایی سفره افطار به مناسبت ماه مهمانی خدا در مسجد روستای راهیناگ با کمک گروه جهادی پایگاه شهید چاکری راهیناگ حوزه شهدای وحدت سپاه شهرستانی سراوان از دیگر اقداماتی بوده که در این ماه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در ادامه همدلی و همیاری گروه‌های جهادی شهرستان سراوان ضیافت افطاری در ماه مبارک رمضان بین روزه داران در یکی از محلات حاشیه شهر سراوان برپا شد.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: توزیع ۲۸ بسته حمایتی توسط گروه جهادی پایگاه شهیده عالیه حوزه عقیله بنی هاشم سپاه شهرستانی سراوان نیز انجام گرفت.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 26324
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *