800
۰
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد:

ساخت ۲۱۰ کیلومتر بزرگراه در شمال سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سه سال اخیر باهدف توسعه راه‌های ایمن در افزایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و دستیابی به توسعه پایدار در محدوده تحت پوشش این اداره کل ساخته شده است که اقدامی بی‌نظیر بشمار می‌رود.
ساخت ۲۱۰ کیلومتر بزرگراه در شمال سیستان و بلوچستان
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، عطاء اله اکبری در جلسه با مدیرعاملان شرکت‌های راه‌سازی و مشاوران این عرصه باهدف برنامه‌ریزی منسجم و دقیق برای ادامه فرایند تکمیل شبکه بزرگراهی استان در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: مردم شریف استان از ما ساخت بزرگراه و جاده‌های دوطرفه را می‌خواهند و این ما هستیم که به‌عنوان خدمتگزاری که تازه هیچ منتی بر کسی نداریم باید به تعهدمان به مسئولیتمان عمل کنیم و دنبال منابع مالی برویم و آن را هر چقدر سخت تأمین کنیم.
 
وی ادامه داد: این اداره کل در طول سه سال اخیر ثابت کرد که اگر با نگاه تعامل و تلاش و پیگیری خستگی‌ناپذیر عمل شود می‌توان منابع ملی را برای توسعه شبکه بزرگراهی استان جذب و تأمین کرد.
 
 مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در سطح ملی هر مجموعه‌ای که بیشتر تلاش کند سهم بیشتری از منابع کشور را می‌تواند از آن خود نماید، تصریح کرد: نگاه دولت به توسعه زیرساخت‌های این استان مثبت است البته تلاش‌ها در تغییر این نگاه تأثیرگذار بوده است.
 
اکبری با بیان اینکه همواره یکی از افسوس‌ها، بودن منابع مالی فراوان در کشور و ازدست‌رفتن فرصت تکمیل شبکه بزرگراهی سیستان و بلوچستان درگذشته به دلیل نامعلوم است، گفت: در حال حاضر این اداره کل با درک صحیح و هدف‌دار از تأثیر تکمیل زیر ساخت‌ها بر توسعه استان و اثبات این نقش در سطوح حاکمیتی و امنیتی، تکمیل شبکه بزرگراهی حوزه عملکردی را در اولویت کاری قرار داده است که نتیجه آن در طول سه سال اخیر بهره‌برداری از ۲۱۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه بوده است که یک رکورد محسوب می‌شود.
 
وی تأکید کرد: همچنان این اداره کل با حمایت همه دلسوزان استان به‌ویژه استاندار و در سطح دولت وزیر راه و شهرسازی و معاونین وی در سال ۱۴۰۲ بنا دارد در شمال استان بیش از ۸۰ کیلومتر بزرگراه را به شبکه بزرگراهی استان اضافه نموده و هم‌زمان عملیات ساخت بیش از ۱۰۰ کیلومتر باند دوم را نیز آغاز کند.

انتهای خبر/ خ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 26339
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *