800
۰
فرماندارسراوان:

دستگاه‌های اجرایی برای بهبود وضعیت کسب و کار بهتر عمل کنند

فرماندار سراوان گفت: همه بسترها برای سرمایه گذاری و بهبود کسب و کار در شهرستان فراهم است پس باید مدیران دستگاه‌های اجرایی بهتر از سال گذشته به این عرصه ورود کنند.
دستگاه‌های اجرایی برای بهبود وضعیت کسب و کار بهتر عمل کنند

به گزارش شستون؛ نشست کارگروه اشتغال تخصصی و سرمایه گذاری شهرستان با حضور فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد، فرماندار و دیگر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری سراوان برگزار شد.

سعید تجلیلی فرماندار سروان بااشاره به شعار سال ۱۴۰۲ که توسط مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده است، گفت: مسئولان با نصب العین قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ بکوشند.

وی افزود: قریب به یک دهه است مقام معظم رهبری بر تولید و اشتغال تاکید کرده‌اند، با آمار و ارقام مشکلات حل نخواهد شد امسال باید بیش از سال‌های گذشته تلاش کنیم و با اتکا به همه ظرفیت‌های بالقوه شهرستان در مسیر شعار سال گام‌های مثبتی برداریم که در این راستا وظیفه همه ما برای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ دوچندان شده است.  

نماینده عالی دولت در شهرستان تاکید کرد: اشتغال، سرمایه گذاری و تورم ارتباط مستقیم با هم دارند و باید تمامی بسترهای‌های سرمایه گذاری مهیا شود.  

تجلیلی با تاکید بر بهبود فضای کسب و کار و بهبود فضای کسب و کار درشهرستان گفت: همه بسترها برای سرمایه گذاری فراهم و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بهتر از سال گذشته به این عرصه ورود کنند.

وی تصریح کرد: میزان تورم، نوع فعالیت و عملکرد اعضای کارگروه اشتغال و شاخص‌های چندگانه بهبود کسب و کار در میزان سرمایه گذاری شهرستان بسیار موثر است.

فرماندار سراوان برای برطرف شدن موانع سرمایه گذاری، حذف بوروکراسی اداری و فراهم شدن تمامی امکانات و ظرفیت‌های برای رشد اشتغال وسرمایه گذاری در شهرستان تاکید کرد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 26382
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *