800
۰
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان:

امنیت پایدار با مشارکت مردم محقق می‌شود

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان گفت: اگر می‌خواهیم امنیت پایدار در منطقه ایجاد کنیم این امر با مشارکت مردم منطقه محقق خواهد شد.
امنیت پایدار با مشارکت مردم محقق می‌شود
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ سردار حسین ظریفی در یادواره شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران که با حضور جمعی از مسئولین و مردم شهیدپرور این خطه از کشور برگزار شد ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از کارکنان فراجای سیب و سوران و با بیان اینکه کمک، مشارکت و برنامه‌ریزی مردم می‌توان کمبود و یا کاستی‌ها را در تمام عرصه‌ها علی‌الخصوص امنیت منطقه سراوان بزرگ کاهش دهد، بیان کرد: تشکیل کارگروه ویژه مشکلات شهرستان سیب و سوران در اولویت کار مجموعه شورای تأمین و شورای اداری شهرستان با حضور و همکاری اقشار مختلف مردم باشد و قطعاً ما هم در مجموعه قرارگاه شهید سجاد با تمام توان در کنار این کارگروه خواهیم بود.
 
 وی ادامه داد: ما به‌ظاهر زنده هستیم؛ اما زندگان واقعی شهدا هستند؛ ما که چشم بینا نداریم، ما که گوش شنوا نداریم، ما قلب بصیر نداریم ما مرده هستیم شهدای عزیز و گران‌قدر زنده هستند.
 
 فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد با اشاره به حضور سردار رشید سپاه اسلام حاج‌قاسم سلیمانی در قرارگاه قدس جنوب شرق کشور، گفت: حاج‌قاسم در این مناطق فرماندهی و تدبیر می‌کردند و گفتند اگر ما در منطقه امنیت می‌خواهیم و می‌خواهیم امنیت پایداری در منطقه ایجاد کنیم غیر از مشارکت مردم منطقه این امر ممکن نیست.

ظریفی خاطرنشان کرد: تاریخ بلوچستان گواه این است که مردم بلوچستان مردم غیور، انقلابی و متدین هستند مردم بلوچستان نه نسبت به کشور و نه به‌نظام و نه به دولتشان خیانت و کم‌کاری نکردند؛ بلکه در هرجایی از جغرافیای ایران که دفاع لازم بوده به بهترین وجه قوم بلوچ اقتدار خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه مردم منطقه، علما و روحانیون به‌شدت به این اقدام تروریستی را محکوم کردند، بیان کرد: علاوه بر محکوم‌کردن از امروز زمان مال شماست چون زمین مال شماست امروز ما و شما به اجدادمان به نیاکانمان به بزرگان به شهدا و حاج‌قاسم سلیمانی به شهید شوشتری به فرمانده محترم نیروی زمینی سپاه بدهکار هستیم. بدهکاری ما در چیست در پای‌کار آمدن هم در حوزه امنیت و هم در حوزه خدمت‌کردن و بیشتر در حوزه خدمت به مردم متدین این منطقه است.
 
همچنین غلامعلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران، اظهار داشت: شهدای فطر خونین مظلومانه خدمت کردند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) می‌فرماید کاری کنید که بماند نه کاری کنید که بمانید، ادامه داد: شهدای ما در تمام ساعات شبانه‌روز، در سرما و گرما کاری کردند که همیشه جاویدان بمانند. 
 انتهای خبر/
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 27446
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *