800
۰
وقتی کلیپی در فضای مجازی باعث حیرت شهروندان شد؛

بیمارستان یا دامپزشکی!/ رژه حیوانات موذی در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان

رژه گربه و سگ در بیمارستان و مراکز درمانی سیستان و بلوچستان بار دیگر تیتر یک رسانه‌ها شد.
بیمارستان یا دامپزشکی!/ رژه حیوانات موذی در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری شستون، مشکلات بهداشتی درمانی و کمبود پزشک و بیمارستان در سیستان و بلوچستان یکی از سوژه‌های تکراری است که همواره تیتر یک خبرگزاری‌های استان و کشور است، گویا مشکلات درمانی استان به این موضوع هم بسنده نکرد و هر چند وقت یک‌بار بیماران در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان شاهد حضور و رژه جانوران و حیوانات موذی هستند که این مسئله موجبات نگرانی شهروندان را فراهم کرده است.

سوم آبان‌ماه سال ۹۷ بود که کلیپی با عنوان مشاهده مار در بیمارستان رازی سراوان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در پی آن بیمارستان رازی سراوان در بیانیه‌ای عنوان کرد: قدمت ساختمان فعلی بیمارستان رازی یکی از مهم‌ترین مشکلات حوزه سلامت در شهرستان سراوان است که در کنار پیگیری‌های جدّی به‌منظور تکمیل و تحویل ساختمان بیمارستان جدید ۲۰۰ تختخوابی شهرستان که توسط سازمان مسکن و شهرسازی در حال ساخت است، بازسازی مستمر ساختمان فعلی، توسعه، استانداردسازی و مقاوم‌سازی بخش‌های بستری، اتاق عمل و سایر واحدها انجام شده و یا به‌سرعت از سوی دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.
در ادامه این بیانیه آمده بود: خوشبختانه با هوشیاری و حضور به‌موقع کارکنان بیمارستان و همکاری مراجعین محترم، جانور مزبور در ثانیه‌های نخست ورود به بیمارستان شناسایی شده و باتوجه‌به عدم امکان زنده‌گیری معدوم شده است.

علی‌ای‌حال در روزهای اخیر نیز فیلمی از رژه گربه در یکی از راهروهای بخش داخلی بیمارستان رازی سراوان در شبکه‌های اجتماعی بار دیگر خبرساز شد.

تردد گربه یک امر طبیعی است
جهت پیگیری این موضوع در تماسی که خبرنگار ما با احمد سپاهیان رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان داشت، وی پیرو فیلم منتشر شده از بیمارستان رازی گفت: تمامی درب‌های ورودی و خروجی بیمارستان دارای نگهبان است و در همان لحظات اولیه مشاهده گربه در راهرو، حیوان مذکور به بیرون رانده شد.

وی افزود: این امر طبیعی است و ممکن است در مکان‌های دیگر نیز رخ دهد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان خاطرنشان کرد: باتوجه‌به فضای سبزی که در محوطه بیمارستان رازی وجود دارد ممکن است شاهد تردد گربه باشیم.
چندی پیش نیز تصاویری از رژه گربه و سگ در راهروهای درمانگاه پیشین راسک در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که به گفته برخی شهروندان گویا بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان در کنار ارائه خدمات به شهروندان خدمات دامپزشکی را نیز به حیوانات ارائه می‌کنند.
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcd5f0f5yt09o6.2a2y.html
 
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب: 26554
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *