800
۰
ضرر مالی در اوج گرانی؛

صدور فیش های نجومی و افت ولتاژ برق چاشنی این روزهای اهالی گلشن در گرمای طاقت فرسا

شهروندان گلشنی از صدور فیش های نجومی و افت ولتاژ برق در این شهرستان که موجب خسارت به وسایل برقی اهالی این منطقه شده، گلایه دارند.
صدور فیش های نجومی و افت ولتاژ برق چاشنی این روزهای اهالی گلشن در گرمای طاقت فرسا
به گزارش پایگاه خبری شستون، صدور فیش های نجومی برق و افت ولتاژ برق در شهرستان گلشن در فصل گرما گلایه ساکنین این خطه از کشور را به دنبال داشته است.

با آغاز فصل گرما که گاها دمای هوا به بالای چهل درجه می‌رسد استفاده از وسایل سرمایشی مانند کولرهای آبی و گازی و همچنین اسپیلت افزایش می‌یاید و همین امر منجر به افزایش مصرف برق می شود.

افت ولتاژ و نوسانات شدید برقی در منطقه گلشن سبب شده که مردم نسبت به این موضوع در فضای مجازی واکنش نشان دهند چرا که تحمل گرمای طاقت فرسا تابستان در این نقطه از کشور را ندارند.

به گفته مردم گلشن از یک سو افت ولتاژ و نوسانات برقی در استفاده از وسایل سرمایشی برایشان مشکل به وجود آورده و از سوی دیگر صدور قبوض نجومی برق باعث گلایه شهروندان شده است.

شهروندان جالقی می‌گویند به دلیل مصرف بالای برق در فصل گرما وسایل برقی آنها در پی نواسانات برق در اوج گرانی ضرر مالی را برای آنها به دنبال دارد که نیاز است مشکل افت ولتاژ توسط متولیان امر مرتفع شود.

غلام نبی شکوری رئیس شرکت توزیع برق گلشن در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: افت ولتاژ برق فقط مختص جالق نیست بلکه این مورد در کل استان نیز وجود دارد.

وی افزود: در برخی از نقاط سطح شهرستان جالق شاهد افت ولتاژ برق هستیم که همکاران ما در تلاش هستند با نصب ترانس و دیگر اقدامات این معضل را به حداقل برسانند.

رئیس شرکت توزیع برق گلشن خاطر نشان کرد:قبوض برق توسط شرکت توزیع برق شهرستان صادر نمی‌شود، و تعرفه برق نیز در حیطه شرکت توزیع شهرستان نیست، تعرفه طبق مصوبه هیئت وزیران تعیین می شود.


شکوری اذعان کرد: تعرفه مصرف برق در گلشن در ماه های خرداد، تیر، مرداد به صورت گرمسیری محاسبه می‌شود اگر چنانچه گرمسیری محاسبه نمی‌شد قبوض بیش از این صادر می‌شد.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب: 26560
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *