800
۰
با مشارکت شهرداری و میراث‌فرهنگی؛

سرویس بهداشتی عمومی در سراوان احداث می‌شود

شهردار سراوان گفت: در آینده نزدیک احداث مسجد و سرویس بهداشتی عمومی شهری با مشارکت میراث‌فرهنگی آغاز می‌شود.
سرویس بهداشتی عمومی در سراوان احداث می‌شود

به گزارش پایگاه خبری شستون، یکی از ضرورت‌هایی که در سطح شهر سراوان به آن کمتر توجه شده می‌توان احداث سرویس بهداشتی عمومی در نقاط مختلف شهر را مثال زد.

داشتن سرویس بهداشتی تمیز یکی از نیازهای اصلی در سطح شهر محسوب می‌شود که باید به آن بیشتر توجه کرد.

اگر چه برخی از پارک‌های سطح شهر سرویس بهداشتی داشتند؛ اما از نظر نظافت و داشتن مایه دستشویی آن‌چنان که باید رضایت باشد نیست.

دراین‌بین اما مردم نیز باید به مسائل بهداشتی و نظافت سرویس‌های بهداشتی عمومی که در پارک و بوستان‌ها احداث شده اهتمام ویژه داشته باشند چرا این موضوع همت همگانی را می‌طلبد.

مصطفی خدا رحمی شهردار سراوان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به جلسه‌ای که با حضور رئیس میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شده، بیان کرد: مقرر شد میراث‌فرهنگی و شهرداری سراوان با مشارکت هم جهت احداث مسجد و سرویس‌های بهداشتی درمکان های عمومی سطح شهر همکاری داشته باشند.

وی افزود: جهت رفاه و آسایش شهروندان به همین منظور خدمات‌رسانی بهینه حفظ و افزایش بهداشت عمومی، احداث مسجد و سرویس‌های بهداشتی عمومی، آبخوری در بوستان‌ها و معابر در قالب پروژه‌های کوچک‌مقیاس توسعه محلی در دستور کار قرار گرفت.

شهردار سراوان ادامه داد: جانمایی مکان به عهده شهرداری و احداث مسجد و سرویس‌های بهداشتی به عهده میراث‌فرهنگی قرار گرفت که در قالب ساخت ۲ مکان رفاهی در محل‌های پارک دانشجو (کمپ نوروزی) و پست برق (ایستگاه ناهوک) مدنظر گرفته شده است.

خدا رحمی خاطرنشان کرد: محل‌های انتخاب شده جهت رفاه حال شهروندان، مسافرین در نظر گرفته شده و جهت حفظ و نگهداری توسط شهرداری متصدی به خدمت گرفته خواهد شد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۲۰
کد مطلب: 26772
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *