800
۰
امام‌جمعه موقت سراوان:

عامل اصلی جنگ در کشورهای اسلامی آمریکا است/ شایعه‌پراکنان با روح و روان مردم بازی می‌کنند

امام‌جمعه موقت سراوان گفت:عامل اصلی جنگ در کشورهای اسلامی آمریکا است، اگر به اغتشاشاتی که در کشور رخ داد بررسی داشته باشیم یک عامل خارجی یعنی آمریکا در آن دخیل بود.
عامل اصلی جنگ در کشورهای اسلامی آمریکا است/ شایعه‌پراکنان با روح و روان مردم بازی می‌کنند
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مختار سابکی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب اسلامی با مسئولان و سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان کنفرانس وحدت داشتند، بیان کرد: همه بشریت مدیون پیامبر (ص) هستند، پیامبر(ص) نسخه درمان همه دردها و عمده دردهای بشریت را به بشر عرضه داشته که این موضوع واقعیت است‌، بشر با آمدن پیامبر(ص) به سمت و سوی نور هدایت شده است.

وی افزود: ظلمات همه آنچیزی بوده که زندگی بشر را در طول تاریخ تیره و تار کرده بود، جهل و ظلمت، فساد اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی قبل از پیامبر(ص) بشر با آن دست و پنجه نرم می کرد اما با آمدن پیامبر(ص) ظلمات تبدیل به نور شد‌.

امام‌جمعه موقت سراوان ادامه داد: علاج رهایی از دردها این است که به شریعت پیغمبر و معارف قرآن است. با وجود پیامبر(ص) همه ظلمات از بین رفت، پیغمبر نسخه عملی و معرفتی را به بشر عرضه داشت‌.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی با بیان اینکه قرآن کتاب معرفت و انسان ساز است، اضافه کرد: امروزه شاهد هستیم دشمنی دشمنان اسلام آشکار‌تر شده است، اهانت به قرآن کریم یکی از دشمنی دشمنان است که برخی از کشورها از آن حمایت می‌کنند، گرداننده این قصه به دنبال اهداف خود هستند که گمان می‌کنند با آتش زدن قرآن می‌توانند قرآن را از بین ببرند‌‌.

وی با بیان اینکه قرآن در کشور فرانسه پرفروش ترین کتاب است و به همین دلیل به دنبال این هستند که با اهانت آن را از بین ببرند اما روز به روز ترقی پیدا می‌کند، اذعان کرد: قرآن بیدار کننده مردم است، روز به روز ترقی پیدا می‌کند و روشن‌تر می‌شود، قرآن برای قدرت‌های فاسد و ظالم‌ها تهدید محسوب می‌شود.

امام‌جمعه موقت سراوان خاطرنشان‌ کرد: اهانت به قرآن کریم را محکوم می‌کنیم، برخی به بهانه آزادی‌بیان سخن‌ها می‌گویند که این افراد هم رسوا خواهند شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی تصریح کرد: آمریکا در اقتصاد و سیاست های خارجی و داخلی برخی از کشورهای اسلامی دخالت می‌کند که این موارد به آنها ضربه می‌زند. اگر خط و مشیء کشورهای اسلامی یکی باشد و اتحاد داشته باشند آمریکا نمی‌تواند بر آنها سلطه داشته باشد.

وی گفت: عامل اصلی جنگ در کشورهای اسلامی آمریکا است، اگر به اغتشاشاتی که در کشور رخ داد بررسی داشته باشیم یک عامل خارجی یعنی آمریکا در آن دخیل بود.

امام‌جمعه موقت سراوان بیان کرد: هفته نیروی انتظامی را خدمت همه مردم و پرسنل غیور و مجاهد نیروی انتظامی تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و مجاهدت‌های سبزپوشان انتظامی در بحث امنیت، نظم و آرامش جامعه قدر‌دانی می‌کنم.

وی ضمن توصیه به مردم از پرهیز شایعه پراکنی، گفت: مطالبی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نشر می‌شود تا زمانی که از صحت آن اطمینان حاصل نکردیم از بازنشر آن پرهیز کنیم چرا که برخی از شایعه‌پراکنان با اهداف خاصی با روح و روان مردم بازی می‌کنند که از متولیان امر انتظار می‌رود با چنین افرادی برخورد کنند.

انتهای خبر/
جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 26780
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *