۰
امام‌جمعه سراوان:

طوفان الاقصی حماسه بی‌نظیر و نبرد بی‌مانند مقابل رژیم صهیونیستی است

امام‌جمعه سراوان گفت: حرکت مجاهدانه مقاومت در فلسطین حماسه بی‌نظیر و نبرد بی‌مانند همه‌جانبه مقابل رژیم غاصبی است که نزدیک هشتاد سال است نماینده همه مستکبران عالم در بهترین سرزمین اسلام به شمار می‌رود.
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری بیان کرد: در برهه‌ای از زمان صدام به‌عنوان نماینده شیاطین مقابل انسان‌هایی که پرچم خدا را بلند کردند با همه ابزار مادی به میدان آمد؛ اما قدرت خدا را در این مجاهدت را مشاهده کردیم.

وی افزود: در یک‌زمان دیگر شرورترین شرورهای عالم به اسم داعش در سرزمین و کشوری که سنگر مقاومت برای مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی که سنبل شیاطین است را ایجاد کردند؛ اما خدای متعال یکی از فرماندهان الهی و یک گروه مجاهد را مقابل آنها قرارداد و آنها را ریشه‌کن کرد، اینها تجلی قدرت پروردگار عالم است.

امام‌جمعه سراوان ادامه داد: نبرد جانانه‌ای که معروف شد به طوفان الاقصی توسط گروه مجاهد عاشق خدا علیه سفاک‌ترین، قلدرترین و مجهزترین گروه شیطانی در عالم ایجاد شد که همگان را به حیرت واداشت که همچنان سرگردان هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری اضافه کرد: حرکت مجاهدانه مقاومت در فلسطین حماسه بی‌نظیر و نبرد بی‌مانند همه‌جانبه مقابل رژیم غاصبی که نزدیک هشتاد سال است نماینده همه مستکبران عالم در بهترین سرزمین اسلام به شمار می‌رود.

وی اذعان کرد: دشمنان اسلام فضایی را در دنیا ایجاد کرده‌اند که اسرائیل یک رژیم قدرتمند است که هیچ احدی نمی‌تواند نفوذی را علیه این رژیم سفاک داشته باشد، اما مجاهدان راه خدا یک زلزله و طوفان علیه این رژیم جعلی ایجاد کردند که تقریباً باعث سست‌شدن آنها شد، این عملیات و طوفان یکی از بهترین حرکت‌های مقاومت در طول این سال‌ها بوده که علیه این رژیم انجام شده است.

امام‌جمعه سراوان تصریح کرد: این حرکت مقاوم و مجاهدانه فلسطینی به‌خاطر ظلم و بی‌رحمی است که صهیونیستی‌ها در این سال‌ها علیه فلسطینیان داشته‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری با اشاره به جنایت‌های صهیونیستی‌ها علیه فلسطینیان و زنان در مسجدالاقصی داشتند، اذعان کرد: عزم جدی برای با خاک یکسان کردن مسجدالاقصی داشتند، اسرای فلسطینی را شکنجه می‌دادند همه دنیا خاموش بود مقابل این جنایات، هیچ ملتی به مظلومی به ملت فلسطین و هیچ دشمنی به سفاکی و خشونت مانند صهیونیست نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی سرچشمه و امتداد طوفان‌های بعدی است و این نشان از این است که رژیم صهیونیستی ازبین‌رفتنی است، نسیمی خوش به مشام همه افرادی که دل به مظلومی مردم فلسطین داده‌اند، است و پایه‌های استکبار را دگرگون خواهد کرد.

امام‌جمعه سراوان گفت: برای اولین‌بار بود که مقاومت به‌جای دفاع تهاجم کرد، وارد سرزمین‌های اشغالی شد، پادگان‌های رژیم غاصب را تصرف کرد و برخی از اسرائیلی‌ها اسیر و برخی به هلاکت رسیدند که نقطه عطف برای مقاومت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری بیان کرد: طوفان الاقصی یک عملیات ترکیبی بود با طراحی که مقامات داشت رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد و وحشت را در میان سردمداران این رژیم ایجاد کرد که قابل‌درمان نیست، سازه‌ها و ساختارهای رژیم صهیونیستی را به‌گونه‌ای به هم زد که قابل‌ترمیم نیست.

وی تصریح کرد: قلدران عالم مدعی بودند اسرائیل جز قدرت‌های برتر در دنیا است؛ اما طوفان الاقصی ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را به باد داد این حرکت مقاومت، محاسبات استکبار را نیز برهم زد و یک پیام را به دنبال مخابره کرد که آن‌چنان که فکر می‌کنند قدرت صهیونیستی در آن حد نیست و می‌شود این رژیم قبل از آن موعدی که رهبر انقلاب فرموده‌اند از بین برد.

امام‌جمعه سراوان اذعان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی را نیز مشاهده کردیم این رژیم بر پایه جنایت بنا شده است، کودکان و زنان و مردم بی‌گناه غزه را به بدترین وضعیت بمباران می‌کنند با ابزارهای ممنوعه که نباید استفاده شود علیه مردم فلسطین به کار می‌برند و شاهد شهادت کودکان در غزه و فلسطین هستیم باید توجه کنیم که خدای متعال وعده داده است و قدرت خدا پشت سر مقاومت است و رژیم غاصب صهیونیستی از بین رفتی است.

انتهای خبر/
جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 26803
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *