800
۰
امام جمعه سراوان:

عملیات طوفان الاقصی سرچشمه برچیده شدن سلطه آمریکا در منطقه است

امام جمعه سراوان گفت: عملیات طوفان الاقصی سرچشمه برچیده شدن سلطه آمریکا در منطقه است.
عملیات طوفان الاقصی سرچشمه برچیده شدن سلطه آمریکا در منطقه است
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری بیان کرد: امروز دشمن با ایده و ترفند دیگر به میدان آمده است، جنگ ترکیبی، جنگی است برای گروگان گرفتن ذهن‌ها که در این زمینه تلاش می‌کند و ایمان و دین را نشانه گرفته که اگرایمان گرفته شد مقاومت، مجاهدت، ولایت مداری، استقلال، استکبار ستیزی از بین خواهد رفت، مردم ایران باایمان قوی که دارند پایبند به ولایت مداری هستند.

وی افزود: باید دقت کنیم ذهن خود را از آلودگی‌های که دشمن با قدرت و ظرافت در شبکه های ماهواره‌ای و ابزارهای دیگر برنامه ریزی می‌کند، دور سازیم؛ حربه دشمن را بشناسیم‌ و نسبت به آن توجه داشته باشیم.

امام‌جمعه سراوان ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند امید به آینده را از ما بگیرد، سیاه نمایی‌هایی را با القای ناامیدی شروع کرده اما چهل و چهار سال مسیرهایی را طی کردیم، در مسیر حرکت کردیم و قله ها را در بعد علمی، نظامی، ساخت و ساز و مسائل مختلف فتح کردیم اما امروز دشمن تلاش می‌کند که بن‌بست را در دل و ذهن مردم ایجاد کند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: گاهی اوقات ناخواسته در محافل و مجالس احساس می‌کنیم شاید نتوانیم به جایی برسیم اما همه دنیا از توانستن ما به حیرت افتاده است. شعار نیست بلکه حقیقت است. انقلاب اسلامی پرچم دار توانستن در مسیر فتح قله‌ها است،امید و اراده را با راه اندازی جنگ‌ در میدان های مختلف می خواهند از ما بگیرند.

وی اذعان کرد: دشمنان ناکارآمدهایی را به دروغ تبلیغ می‌کنند که باید توجه داشته باشیم، همه اقوام ایرانی در ایران یک امت واحده هستند که امروز پرچم دار مقاومت و استکبار ستیزی هستند که می خواهند این امت واحده را متفرق کنند.

امام جمعه سراوان گفت: عملیات قهرمانانه طوفان الاقصی یک حرکت آمریکا زدایی بود، باعث شد اسرائیلی‌ها حرکت جنون آمیز داشته باشند. اسرائیلی‌ها همیشه تبلیغ می کردند که گروهی دارند که دنیا را رصد می‌کنند اما عملیات طوفان الاقصی دروغ آنها را فاش و هیبت و هیمنه آنها را شکست.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری ادامه داد: اسرائیلی‌ها زنان و کودکان زیادی را قتل عام کردند که نشان از وحشی‌گری اسرائیل بود، صفاک‌ترین، خون‌خوارترین و وحشی‌ترین رژیم عالم هستند که پنج هزار کودک را قتل عام کردند و باعث رسوایی غرب شد.

وی اذعان کرد: عملیات طوفان الاقصی سرچشمه برچیده شدن سلطه آمریکا در منطقه است، ما دست خدا و قدرت خدا را در این عملیات مشاهده کردیم و امیدوار هستیم دست شیطان به دست مبارزترین انسان ها قطع خواهد شد و بستر جهانی برای ظهور آن مرد جهانی فراهم خواهد شد.

امام‌جمعه سراوان بیان کرد: یک نماینده مجلس باید در مردم داری، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، استبداد ستیزی، ساده زیستی، عدم وابستگی به جریان قدرت سرآمد باشد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: بارها از این تریبون درخواست کردیم اما انتظار مردم سراوان این است که گذر های مرزی و بازارچه های پلیه وری به سرانجام برسد گرچه اقدامات خوبی صورت گرفته اما اگر به سرانجام رسد بسیاری از گرفتاری ها و مشکلات این منطقه مرتفع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان است که گذرهای مرزی به سرانجام برسد و بازارچه های پیله‌وری به سرانجام برسد بسیاری از گرفتاری ها رفع خواهد شد.

امام‌جمعه سراوان تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات این منطقه جاده سراوان خاش است مردم درخواست ترمیم این جاده را دارند، امید داریم چاله و چوله‌های این جاده تا زمان احداث باند دوم هر چه سریعتر رفع شود.

انتهای خبر/
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 27012
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *