800
۰
طی مراسمی صورت گرفت؛

تجلیل از بهورزان نمونه شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران

بهورزان نمونه شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران تجلیل شدند.
تجلیل از بهورزان نمونه شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران
به گزارش پایگاه خبری شستون، مراسم تجلیلی از بهورزان نمونه شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران با حضور معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران و جمعی از بهورزان برگزار شد.

شیخ زاده، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان در آیین تجلیل از بهورزان گفت: بهورز یکی از ارکان اصلی نظام سلامت هستند؛ لفظ بهورز معنای خاصی به نظام سلامت می‌دهد که همکاران بهورز در هر شرایط و زمان با‌ تمام‌ توان در حال ارائه خدمت به مردم هستند که تلاش این عزیزان قابل تقدیر است.

ایوب کرد تمینی، مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران نیز در این مراسم بیان کرد: تلاش‌ها و زحمات یکایک بهورزان بر کسی پوشیده نیست و همه افراد جامعه از خدمات این بزرگوران بهره‌مند هستند.

وی افزود: بهورزان ارزشمندترین و موثرترین سرمایه‌های نظام سلامت برای تحقق اهداف راهبردی این نظام خواهند بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ادامه داد: خدمات چشمگیر بهورزان در تمامی ابعاد نظام سلامت، در محروم‌‌ترین و دورافتاده‌ترین نقاط و روستاهای تحت پوشش، تاثیر چشمگیر و شگرفی در بهبود شاخص‌های سلامت دارد.

کرد تمینی خاطرنشان‌ کرد: به‌منظور قدردانی از تلاش‌ها و زحمات بی شائبه بهورزان مطابق ارزیابی‌های‌ کارشناسان از ۱۲ بهورز نمونه و ۵ مربی آموزشگاه بهورزی شبکه بهداشت و‌ درمان سیب و سوران تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای خبر/
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب: 26842
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *