800
۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران:

بهورزان؛ مهم‌ترین و موفق‌ترین دستاوردهای نظام سلامت هستند

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: بهورزان؛ یکی از ارزشمندترین و مؤثرترین سرمایه‌های سلامت به‌عنوان مهم‌ترین و موفق‌ترین دستاوردهای نظام سلامت هستند.
بهورزان؛ مهم‌ترین و موفق‌ترین دستاوردهای نظام سلامت هستند
به گزارش پایگاه خبری شستون، مراسم تجلیل از بهورزان با حضور معاون سیاسی فرمانداری سیب و سوران، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، بخشدار بخش مرکزی و جمعی از بهورزان برگزار شد.

ایوب کرد تمینی مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: ۱۲ شهریورماه، روز بهورز نام‌گذاری شده است تا قدردان یکی از ارزشمندترین و مؤثرترین سرمایه‌های سلامت به‌عنوان مهم‌ترین و موفق‌ترین دستاوردهای نظام سلامت ایران باشیم.

وی افزود: بخشی از درخشش چشمگیر موفقیت‌های نظام سلامت در عرصه بین‌المللی مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر این عزیزان است که عاشقانه و مخلصانه در خط مقدم ارائه خدمات سلامت برای یکایک آحاد جامعه به‌ویژه روستاییان عزیز تلاش می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ادامه‌داد: بهورزان ارزشمندترین و مؤثرترین سرمایه‌های نظام سلامت برای تحقق اهداف راهبردی این نظام بوده، هستند و خواهند بود و خدمات چشمگیر آنها در تمامی ابعاد نظام سلامت، در محروم‌ترین و دورافتاده‌ترین نقاط و روستاهای استان، تأثیر چشمگیر و شگرفی بر بهبود شاخص‌های سلامت دارد.

کرد تمینی خاطرنشان کرد: بهورزان از نیروهای زحمت‌کش و خدوم هستند که برای ارائه خدمات به مردم و جهت انجام مراقبت‌های سلامت به میدان آمده‌اند.

وی تصریح‌کرد: به همین منظور فرصت را غنیمت شمرده؛ تا دیدار و عرض خداقوت داشته باشیم به‌اتفاق جمعی از مسئولان شهرستانی در جمع همکاران بهورز حضور پیدا کنیم.

در پایان این دیدار به مناسبت گرامیداشت روز بهورز از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی بهورزان با اهدای گل تجلیل به عمل آمد.
انتهای خبر/
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 26726
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *