800
۰
در جمع دانش‌آموزان مهرستانی مطرح شد؛

سکوت ننگین سازمان حقوق بشر مقابل جنایات رژیم صهیونیستی

دانش‌آموزان شهرستان مهرستان در دومین روز هفته بسیج دانش‌آموزی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردند.
سکوت ننگین سازمان حقوق بشر مقابل جنایات رژیم صهیونیستی
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ امروز سه‌شنبه دانش‌آموزان مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان مهرستان به مناسبت دومین روز از گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در خیابان سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با حضور پرشور به همراه شورای اداری، شورای تأمین، معلمین، فرهنگیان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردند.
 
سید علیرضا میری بنجار دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در حاشیه این تجمع ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: کودکان مظلوم دیروز فلسطينی، جوانان مقتدر امروز حماس هستند که سیلی محکمی به اسرائیل زدند.
 
وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی با حملات بی‌رحمانه به غزه تاکنون بالای ۷ هزار زن، کودک، مرد از مردمان بی‌گناه غزه را به شهادت‌ رسانده و هزاران نفر بی‌خانمان هستند؛ ولی متأسفانه سازمان حقوق بشر سکوت ننگين اختیار کرده و این نسل‌کشی را تماشا می‌کند.
 
این مقام مسئول افزود: مردم ایران نخستین حامیان مسلمان فلسطین بوده و هستند و هرکجا ظلمی بوده نظام مقدس جمهوری اسلامی از مظلوم حمایت کرده؛ ولی متأسفانه برخی از سردمداران کشورهای اسلامی در حمایت از مردمان بی‌گناه غزه و محکومیت اسرائیل هیچ واکنشی نشان نداده‌اند و این جای تأسف است.
 
میری بنجار در پایان از همه مسلمانان جهان و کشورهای اسلامی و نهادهای حقوق بشر خواست که از مردمان مظلوم فلسطین که نزدیک به ۸ دهه است سرزمين مادری آنها مورد تجاوز این رژيم غاصب و متجاوز قرار گرفته حمایت کنند و خواستار پایان این نسل‌کشی باشند.
 
انتهای خبر/ح
سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 26870
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *