800
۰
امام‌جمعه موقت سراوان:

فلسطینیان با الگوگیری از تفکر بسیجی در حال مقابله با صهیونیست‌ها هستند

امام‌جمعه موقت سراوان گفت: در فلسطین جوانان با الگوگیری از تفکر بسیجی در صحنه‌های پرخطر در حال مقابله با رژیم جعلی و کودکش اسرائیل هستند.
فلسطینیان با الگوگیری از تفکر بسیجی در حال مقابله با صهیونیست‌ها هستند
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مختار سابکی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، بیان کرد: پیروزی نه‌چندان دور برای مردم مظلوم غزه و فلسطین است و باتوجه‌به آیه ۱۳۹ سوره مبارک آل‌عمران هرگز سست نشوید، محزون نشوید چرا که در آینده پیروزی متعلق به شماست.

وی افزود: علی‌رغم جنایت‌های ددمنشانه و غیرانسانی رژیم منحوس و کودکش رژیم جعلی اسرائیل مردم غزه و فلسطین باقدرت مقابله می‌کنند و طبق وعده الهی این رژیم از بین رفتی است.

امام‌جمعه موقت سراوان ادامه داد: در این فاجعه ملت‌های مختلف امتحان خوبی را دادند در امریکا، آلمان و انگلیس علیه رژیم صهیونیستی راهپیمایی انجام دادند؛ اما دولت‌ها امتحان ننگینی داند، از دولت‌های اسلامی خصوصاً دولت‌های عربی می‌خواهیم در خصوص جنایات اسرائیل قطع‌نامه صادر کنند و ارتباط خود را با رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل قطع کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی اضافه کرد: چرا مقابل جنایات، نسل‌کشی و کودک کشی که توسط اسرائیل در غزه انجام می‌شود سکوت کرده‌اند مگر مردم غزه انسان و مسلمان نیستند؟ انتظار داریم با رژیم صهیونیستی قطع رابطه سیاسی، اقتصادی و... کنند.

وی تصریح کرد: دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س) است که در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز پرستار نام‌گرفته است، حضرت زینت (س) بزرگ بانوی اسلام به دلیل اینکه موقعیت شناس بود عظمت و بزرگی به دست آورد، عظمت و بزرگی حضرت زینب (س) به‌واسطه موضع و حرکت عظیمی بود که بر اساس وظیفه انسانی و اسلامی انجام داد.

امام‌جمعه موقت سراوان گفت: موقعیت شناس بود و جهاد تبیین را به طور عملی با روشنگری انجام داد بهتر است از حضرت زینت (س) در جهاد تبیین که واجب عینی است الگو بگیریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی با اشاره به‌قرار گرفتن در آستانه هفته بسیج، خاطرنشان کرد: بسیج حرکت عظیمی بود که توسط حضرت امام (ره) پایه‌گذاری شد که امروز برای دیگر امت‌ها به الگو تبدیل شده است، در غزه امروز جلوه زیبایی از حضور پر شور جوانان را در صحنه‌های پرخطر مشاهده می‌کنیم که الگوگیری از تفکر ناب بسیجی است.

وی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز شنبه ۲۷ مرداد در حمایت از کودکان مظلوم غزه، بیان کرد: حضور گسترده و مقتدرانه مردم در ابراز همدردی با مادران شهدای غزه و حمایت قاطع از مردم مظلوم فلسطین خواهد بود که به‌صورت سراسری روز شنبه برگزار می‌شود.

امام‌جمعه موقت سراوان اذعان کرد: طولانی‌بودن صف‌های سیلندر گاز در سراوان به قصه پرتکرار تبدیل شده که نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته، گویا مسئولین شرکت گاز در خواب پاییزی به سر می‌برند اگر توانایی مدیریت ندارند بهتر است این پست را رها کنند تا فردی جهادی بر روی کار آید، از فرماندار سراوان می‌خواهیم به فریاد مردم برسد و چاره اساسی اندیشیده کند چرا که این صف‌ها در خور و شایسته مردم سراوان نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی گفت: قیمت میوه و تره بار نیز در سراوان سرسام‌آور است و مردم نسبت به این موضوع نیز گلایه دارند، نهادهای نظارتی جهت رفع مشکل و ساماندهی بازار میوه نظارت‌ها را مستمر انجام دهند.
انتهای خبر/
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 26934
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *