800
۰
در پشتیبانی از مردم مظلوم غزه صورت می‌گیرد؛

حضور باصلابت سراوانی‌ها در راهپیمایی روز قدس

امام‌جمعه سراوان گفت: مردم مسلمان سراوان که همیشه در صحنه بودند این بار و در روز قدس به پشتیبانی از مردم مظلوم غزه حضور باصلابتی را در میدان خواهند داشت.
حضور باصلابت سراوانی‌ها در راهپیمایی روز قدس
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در گفتگو با شستون بیان کرد: ایام سوگواری امیرالمؤمنین علی (ع) را به شیفتگان و دلدادگان آن حضرت را تسلیت عرض می‌کنیم، امیدواریم این ایام به برکت این روزها و ماه‌ها ایامی باشد که ما شنونده پیروزی نهضت مقاومت به‌خصوص مردم قهرمان غزه و نابودی رژیم سفاک صهیونیستی باشیم.
 
وی افزود: در جنگ بین رژیم صهیونیستی با محور مقاومت این را باید بدانیم که بازنده واقعی این نبرد بنا به فرموده خدای متعال رژیم صهیونیستی است و پیروز میدان حتماً مقاومت است و چندین ماه هم هست که این مبحث شروع شده است، از طوفان الاقصی چندین ماه می‌گذرد، رژیم صهیونیستی با همه پشتیبانی‌هایی که از استکبار داشته با همه سفاکی‌ها و وحشی‌گری‌هایی که خودش داشته تا به الان به هیچ یک از اهدافش در غزه نرسیده است.
 
امام‌جمعه سراوان گفت: محور مقاومت از محور مقاومت تبدیل شده به شبکه مقاومت و آن تدبری که در مسیر مقابله با رژیم صهیونیستی داشته است نقطه‌به‌نقطه به‌خوبی با برنامه پیش رفته؛ اما رژیم صهیونیستی با وحشی‌گری و با کشتار زن و کودک به هیچ‌کدام از اهداف خود نرسیده است؛ بلکه تمام توان خود را در غزه گذاشته است و بیشتر از این هم توانی ندارد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: حال شما شنیدید این رژیم بر خلاف همه قوانین و مقررات بین‌المللی بر کنسولگری حمله می‌کند و تمام برنامه‌های بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد که این نشان دستپاچگی و ضعف رژیم صهیونیستی است، نشان از این هست که رفتنی و نابودشدنی است و حتماً محور مقاومت پیروز است و حتماً نصرت الهی در پیش است و حتماً قدس آزاد خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: ما یقین داریم جبهه مقاومت امروز پیروز میدان است و ما به همین زودی زود ان‌شاءالله شاهد پیروزی مردم غزه و محور مقاومت خواهیم بود و در مسجدالاقصی شاهد خواندن نماز بدون بودن رژیم صهیونیستی در آن سرزمین خواهیم بود.
 
امام‌جمعه سراوان ادامه داد: ما با هر توانی که داریم باید برای پشتیبانی و دلگرمی مردم غزه، برای مقابله با وحشی‌گری رژیم صهیونیستی به میدان بیاییم، یکی از آن ظهور و بروزهای پشتیبانی از مردم غزه و نفرت از رژیم صهیونیستی حضور در روز قدس است، این نشان از پشتیبانی‌کردن مردم غزه است و هرچه حضور پررنگ‌تر باشد یقیناً رژیم صهیونیستی وحشت بیشتری در دلش می‌افتد و از این سمت مردم مظلوم، مقاوم و مجاهد غزه امیدوارتر می‌شوند و جبهه مقاومت یقیناً پیشرفت و حرکتش پرسرعت‌تر می‌شود.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری اذعان کرد: ما مسلمانیم در مسلمانی خودمان باید این را بدانیم که یکی از جاهایی که باید ما حضور پیدا بکنیم به‌عنوان یک مسلمان دستور الهی و امر الهی را به‌قول‌معروف به اجرا بگذاریم حضور در روز قدس است به‌خصوص مردم دین‌دار و مقاومت شهرستان سراوان که همیشه در میدان بودند و این روز را هم باید بادقت و قدرت و باصلابت بیشتری وارد میدان بشوند.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 27430
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *