800
۰
در اولین روز از هفته بسیج انجام شد؛

نواخته شدن زنگ هفته بسیج در مدارس سراوان

زنگ هفته بسیج در مدرسه دانش سراوان نواخته شد.
نواخته شدن زنگ هفته بسیج در مدارس سراوان
به گزارش پایگاه خبری شستون، زنگ هفته بسیج در اولین روز از این هفته با حضور مدیر آموزش‌وپرورش سراوان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستانی، امام‌جمعه موقت و جمعی از مسئولین در مدرسه دانش سراوان نواخته شد.

ایوب دهواری مدیر آموزش‌وپرورش سراوان با اشاره به حوادث رخ‌داده در غزه، گفت: در غزه کودکان زیادی مظلومانه به شهادت رسیدند، کودکانی که آواره و خانه‌به‌دوش هستند و مادر و پدر خود را ازدست‌داده‌اند، رنج‌آور است.

وی با بیان اینکه هشت سال مقابل قلدران عالم از خاک میهن اسلامی‌مان دفاع کردیم، افزود: امام خمینی (ره) به همراه بسیجیان در آن دوران و در سخت‌ترین شرایط محکم بر دهان آمریکای جنایت‌کار و صدام زدند.

مدیر آموزش‌وپرورش سراوان ادامه داد: شهید حسین فهمیده نوجوان سیزده‌ساله که آن حرکت عظیم را انجام داد امروز به یک قهرمان جهانی تبدیل شده است.

دهواری با بیان اینکه در کوچه و خیابان‌ها نام حاج‌قاسم سلیمانی دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: بسیج یک مکتب است و باید ترویج گر تفکر بسیجی باشیم، امروز مکتب حاج‌قاسم که جهانی شده امید داریم شاهد پیروزی در فلسطین باشیم.

پیری معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستانی سراوان نیز در این مراسم بیان کرد: گرامی می‌داریم هفته بسیج را، بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای دفاع از حق و حق‌شناسی و پاسداری و صیانت از حق است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج تمام‌شدنی نیست، ادامه داد: مکتب شهید والامقام در دل همه مردم آزادی‌خواهان جهان نفوذ کرده و اگر چه امروز رژیم کودکش و غاصب اسرائیل این‌گونه مردم مظلوم غزه و کودکان را به شهادت می‌رساند و این‌گونه به وحشی‌گری خود ادامه می‌دهد؛ اما مطمئناً تفکر امروز تفکری است که از حاج‌قاسم الگو گرفته و مردم فلسطین جانانه در باریکه غزه از عزت خود را دفاع می‌کنند که نشئت‌گرفته از تفکر حاج‌قاسم است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستانی سراوان افزود: هفته بسیج بزرگداشت جان‌فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت‌گرفته، بسیج صدای صلابت و سنبل صبوری و اسوه صالحان و آموزگار صابران است.

پیری تصریح کرد: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب بسیج یعنی ارزش، هفته بسیج در حقیقت بهانه‌ای برای زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و روحیه بسیجی در بین آحاد ملت و جوانان عاشق و صابر چون دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به راه‌اندازی جنگ ترکیبی توسط دشمن علیه انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: جنگ ترکیبی که امروز دشمن علیه اسلام انجام می‌دهد، جنگ رسانه‌ای، فرهنگی، عملیات روانی، نظامی و سیاسی است؛ دشمنی که ابررسانه را در دست دارد و به‌وسیله فضای مجازی ذهن‌ها را شست‌وشو می‌دهد؛ اما نقشه‌های شوم دشمن خیلی ضعیف است و نقشه‌های دشمن نقش‌برآب خواهد شد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 26955
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *