800
۰
امام‌جمعه سراوان مطرح کرد:

حضرت فاطمه (س) بهترین الگو دختران و زنان مسلمان در عفاف و حجاب

امام‌جمعه سراوان گفت: حضرت فاطمه (س) بهترین الگوی زنان و دختران مسلمان در تمامی زمینه‌ها به‌ویژه در موضوع عفاف و حجاب است.
حضرت فاطمه (س) بهترین الگو دختران و زنان مسلمان در عفاف و حجاب
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در همایش دختران فاطمی که با حضور جانشین فرمانده سپاه شهرستانی، مدیر آموزش‌وپرورش سراوان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از معلمان و دانش‌آموزان در سالن کار و دانش دخترانه برگزار شد، بیان کرد: ایام حزن و اندوه و سوگواری صدیقه طاهره خضرت فاطمه الزهرا (س) را تسلیت گفت.
وی افزود: آیات و روایات متعددی در قرآن کریم و احادیث مختلف در خصوص جایگاه و شخصیت حضرت فاطمه الزهرا (س) وجود دارد که باید به‌عنوان مسلمان آنها را مطالعه کنیم.

امام‌جمعه سراوان ادامه داد: خداوند در قرآن کریم به حضرت محمد (ص) می‌فرماید: به ما تو کوثر عطا کردیم؛ آیات متعددی در باب جایگاه حضرت فاطمه در قرآن کریم وجود دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری خاطرنشان کرد: خداوند متعال برای اینکه بتوانیم مسلمانی کنیم الگوهایی از جنس بشر برای ما قرار داده که حضرت فاطمه (س) برای دختران و زنان بهترین الگو در باب عفاف و حجاب است.

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه الزهرا (س) می‌فرماید بهترین مسئله برای زن مسلمان این است که مرد نامحرم را نبیند.

امام‌جمعه سراوان گفت: بهتر است دختران و زنان مسلمان در مورد شخصیت حضرت فاطمه (س) مطالعه داشته باشند و ایشان را بهتر بشناسند چرا که امروز در دنیای پر از هیاهو که دشمنان اسلام در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی تلاش می‌کنند تا مسلمانان از پیامبر (ص) و فرزندان ایشان فاصله بگیرند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری اذعان کرد: امروز دشمنان اسلام علیه عفاف و حجاب بانوان مسلمان هجمه ایجاد کرده‌اند تا بتوانند مسلمانان را از ارزش‌ها دور سازند؛ لذا ضروری است در این برهه از زمان با دشمن‌شناسی به‌موقع و با آگاهی توطئه‌های دشمن را خنثی سازیم.

انتهای خبر/
دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 27003
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *