800
۰
صبح امروز انجام شد؛

همایش پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراوان

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز در سراوان برگزار شد.
همایش پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراوان
به گزارش پایگاه خبری شستون، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار، فرمانده سپاه شهرستانی سراوان، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران و شهروندان سراوانی برگزار شد.

این همایش ساعت ۷ صبح از فلکه فرمانداری با حضور پرشور جوانان و نوجوانان آغاز شد و شرکت‌کنندگان پس از گذر از خیابان شهید بهشتی و نبوت در سالن شهید عصمت پناه استادیوم ورزشی شهید مولوی حسین بر اجتماع کردند.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان در حاشیه این همایش گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت چهل و سومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با هدف ترویج ورزش همگانی و ایجاد روحیه شاداب برگزار شد.

وی افزود: آرامش و امنیتی که امروز در جامعه حاکم است و توانسته‌ایم با آرامش خاطر در این همایش حضور یابیم به دلیل رشادت‌ها و دلاوردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از تمامیت ارضی کشور مقابل رژیم بعث عراق دفاع کردند.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان خاطر نشان کرد: در این همایش به قید قرعه به ۱۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان جوایز نفیسی اهدا شد که صمیمانه از تمامی اداراتی که در برگزاری این برنامه همکاری داشته‌اند قدردانی می کنم.

انتهای خبر/
جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 26748
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *