800
۰
فرماندار سراوان مطرح کرد:

نقش مهم سمن‌ها در توسعه‌یافتگی و کاهش بزهکاری

فرماندار سراوان گفت: سمن‌ها و جوانان نقش مهمی در توسعه‌یافتگی شهرستان و کاهش آسیب‌های اجتماعی، بزهکاری‌ها و فرهنگ نادرست دارند.
نقش مهم سمن‌ها در توسعه‌یافتگی و کاهش بزهکاری
به گزارش پایگاه خبری شستون، سعید تجلیلی در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان بیان کرد: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف باید به رسمیت شناخته شود و با مخاطب‌شناسی مناسب راه ارتباط بهتر با جوانان شناسائی و دیدگاه‌های جوانان باید توسط تمامی قشرها جدی گرفته شود؛ چراکه پیشرفت و توسعه شهرستان بر پایه افزایش اعتمادبه‌نفس جوانان و اعتماد مردم استوار است.

وی با اشاره به نقش اساسی و تأثیرگذار و حضور پررنگ جوانان در برگزاری انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی در شهرستان، افزود: امروز موضوع جوانان بسیار حساس بوده و مسئولین بادقت بیشتری به موضوع اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان بپردازند.

فرماندار سراوان ادامه داد: استفاده بهینه جوانان از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در جهت رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی و تبیین حقایق و اقدامات صورت‌گرفته در مقابله با دروغ‌پردازی‌های شبکه‌های معاند یکی از ضروریات امروز است.

تجلیلی تصریح کرد: از ضروری‌ترین اقدامات مسئولین نهادینه‌کردن نگاه جوان باوری و جوان یاوری بوده، و توقع از تمامی دستگاه‌های متولی این امر این است سعی و تلاش حداکثری برای رفع نیازهای اساسی جوانان به‌ویژه مسئله اشتغال، مسکن داشته باشند.

وی اذعان کرد: ضرورت دارد تا در راستای رفع مسائل و مشکلات جوانان و شناسائی استعدادها و نخبگان هر حوزه، ادارات متولی با محوریت ورزش و جوانان، با برنامه‌ریزی کامل بر اساس نیازسنجی فهرستی تهیه و تنظیم نموده و در قالب سندی علمی و کاربردی ارائه نمایند.

فرماندار سراوان تأکید کرد: ادارات متولی از ظرفیت فعالین در حوزه جوانان و سمن‌های که نقش بسیار مهمی در توسعه‌یافتگی شهرستان برعهده داشته و در حوزه جوانان فعالیت دارند با فراهم نمودن بستر فعالیت آنها در چارچوب قانون جهت مسائل فرهنگی، آموزشی و مهارت سایر جوانان استفاده نموده تا از درصد بالایی از بزهکاری و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگ نامناسب در شهرستان پیشگیری شود.
انتهای خبر/
يکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۱
کد مطلب: 27060
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *