800
۰
هم‌زمان با سراسر کشور؛

رأی‌گیری در زادگاه خورشید ایران آغاز شد

هم زمان با سراسر کشور فرایند رأی‌گیری در سراوان با حضور اقشار مختلف آغاز شد.
رأی‌گیری در زادگاه خورشید ایران آغاز شد
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ هم زمان با سراسر کشور فرایند رأی‌گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور اقشار مختلف در زادگاه خورشید ایران یعنی سراوان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

در نخستین ساعات صبح امروز و قبل از آغاز رسمی فرایند رأی‌گیری در شهرستان سراوان مردم فرهنگی و متدین این خطه از کشور در محل شعب اخذ رأی حضور یافتند تا بار دیگر ثابت کنند که همیشه در صحنه حضور دارند و پشتیبان نظام هستند.

حضور بزرگان، ریش‌سفیدان، معتمدین، سراوان طوایف و خانواده معظم شهدا، جوانان، زنان و سالمندان در دقایق اولیه فرایند اخذ رأی در جنوب شرق ترین نقطه کشور خود نشان از اهمیت این انتخابات دارد.

هر برگ رأی مشتی بر دهان استکبار
سردار حسین ظریفی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان در گفتگو با شستون بیان کرد: انتخابات امروز بسیار باشکوه پیش‌بینی می‌شود و به مردم غیور استان سیستان و بلوچستان به‌ویژه شهرستان سراوان تبریک عرض می‌نمایم.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار، انقلابی و جهادی سیستان و بلوچستان طبق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر داشتن ایرانی مقتدر، جمهوری اسلامی ایران را دوست دارند و پای صندوق رأی می‌آیند و رأی خود را به صندوق رأی خواهند انداخت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان ادامه داد: اگر حضور ما پرشور باشد به منزله موشک‌های هوافضای سپاه پاسداران است بر قلب استکبار جهانی و خواهیم توانست همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس از انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب دفاع کردیم امروز هم با رأی‌دادن خود مشت محکم بر دهان استکبار بکوبیم.

انتهای خبر/
جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 27337
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *