800
۰
مدیر کل ستاد ‌اجرایی فرمان امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان:

محرومیت‌زدایی و تحقق آرمان‌های انقلاب عامل توسعه و پیشرفت است

مدیر کل ستاد ‌اجرایی فرمان امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: محرومیت‌زدایی و تحقق آرمان‌های انقلاب عامل توسعه و پیشرفت است.
محرومیت‌زدایی و تحقق آرمان‌های انقلاب عامل توسعه و پیشرفت است
به گزارش پایگاه خبری شستون، سعیدتجلیلی فرماندار سراوان درجلسه شورای اداری شهرستان سراوان که باحضور مصطفی میرحسینی مدیرکل ستاداجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، بیان کرد: امید است ستاد با نگاه مردمی، جهادی و بهره‌گیری از شاخصه‌های علمی، تخصصی و مسأله محوری در زمینه‌های مختلف نسبت به رفع مشکلات مردم گام‌های موثری در این شهرستان بردارد.

مصطفی میر حسینی‌ مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان گفت: با مساعدت و یاری مسئولین مردمی و انقلابی درستاد و با هم‌افزایی، همگرایی همه جانبه نهادهای متولی دولتی و ظرفیت گروه‌های جهادی و مردمی در راستای رفع مشکلات عدیده شهرستان گام برخواهیم داشت.

وی افزود: از آنجا که تقویت زیرساخت‌های علمی و واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان جزو تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری است قصد داریم در این زمینه نیز اقدامات شایسته‌ای انجام دهیم. 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان ادامه داد: این ستاد با تمام ظرفیت و پتانسیل همکاری خود به‌منظور خدمت‌رسانی مدون‌تر، بروز و علمی به مردم شیعه وسنی دراستان را اعلام می‌دارد و از هیچ کوششی که با محوریت محرومیت‌زدایی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است دریغ نخواهد کرد. 

حسینی ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت‌های موجود در ستاد اجرایی خدمتی درخور و شایسته تر از گذشته به مردم فهیم و بصیر شهرستان سراوان ارائه کنیم.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 27083
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *