800
۰
به مناسبت هفته مقاومت؛

مزار شهدای سیب و سوران غبارروبی شد

به مناسبت هفته مقاومت، مراسم غبارروبی مزار شهیدان بهمن بارک زهی و عبدالناصر غلام زهی برگزار شد.
مزار شهدای سیب و سوران غبارروبی شد
 غلامعلی سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران در حاشیه این مرام در گفتگو باشستون با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در خصوص شهدا و ایثارگرانی که به خیل شهدا نپیوستند، اظهار داشت: در آیه 23 سور احزاب :" مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا" به افرادی که در راه خدا به شهادت رسیدند و افرادی که عهد خود را تغییر ندادند و در این راه منتظر شهادت بودند، اشاره دارد. در حدیثی که مقام معظم رهبری از امام باقر (ع) نقل فرمودند نیز به این موضوع تأکید دارد که کسانی که به فیض شهادت نرسیدند ولی در مسیر شهدا قدم برمیدارند مصداق آیه  وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ هستند و سختی کار آنها شاید از سختی کار شهدا نیز بیشتر باشد.

وی در ادامه به بیان خاطراتی از اردوهای راهیان نور و زیارت شهدای دفاع مقدس و تأثیر شهدا بر تمامی افراد پرداخت و گفت: وقتی بحث از شهادت و ازجان‌گذشتگی می‌شود مذهب، ‌ملیت، ‌ نژاد و رنگ هیچ‌کدام معنا ندارد و شهدا برای تمامی افراد قابل‌احترام هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران خاطرنشان کرد: بسیجیان و مجاهدان راه خدا اهل سازش با استکبار و غرب‌زدگان نیستند، و به‌شدت با استکبار مبارزه می‌کنند و اهل سازش با آنها نخواهند بود و تا زمانی که این تفکر وجود دارد هیچ خطری جامعه ما را تهدید نمی کند. 

سهرابی ابراز امیدواری کرد: با قدم نهادن در مسیر شهدا و آرمان های انقلاب و جهاد تبیین بتوانیم در زمره افرادی باشیم که به فرموده قرآن "وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ" و منتظر شهادت هستند.

انتهای خبر/

 
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۹
کد مطلب: 27130
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *