800
۰
فرماندار سراوان به جایگاه‌داران اولتیماتوم داد؛

مهلت ۱۵ روزه نصب دوربین‌های پلاک‌خوان در پمپ‌های بنزین

با توجه به صفوف طولانی بزنین در سراوان که مشکلات عدیده ای را برای شهروندان به وجود آورده است فرماندار این شهرستان به جایگاه داران هشدار داد در صورت بروز تخلف جایگاه پلمب خواهد شد.
مهلت ۱۵ روزه نصب دوربین‌های پلاک‌خوان در پمپ‌های بنزین
به گزارش پایگاه خبری شستون، صفوف طولانی سوخت یکی از معضلات پر تکرار در شهرستان سراوان در جنوب شرق ترین نقطه کشور به حساب می‌آید که هر شهروند برای دریافت یک باک بنزین باید ساعت ها در صف بماند.

انتظار در صفوف طولانی سراوان دیگر شهروندان سراوانی را کلافه کرده و انتقاد خود را نسبت به این موضوع با بهره گیری از بستر فضای مجازی در شبکه های اجتماعی مطرح می‌ساختند تا شاید چاره اساسی توسط متولیان امر برای کاهش طول صف های بنزین اندیشیده شود.

برخی از شهروندان نبود نظارت مستمر در جایگاه های عرضه سوخت و عدم برخورد قاطع با متخلفین و عرضه سوخت خارج از شبکه تعریف شده را عامل طولانی بودن صفوف بنزین در این شهرستان عنوان کردند.

از سوی دیگر خرید و فروش کارت سوخت در نزدیکی جایگاه ها نیز باعث شده تا به طول صف‌های بنزین در این شهرستان اضافه شود.

مهلت ۱۵ روزه نصب دوربین‌های پلاک‌خوان در پمپ‌های بنزین
در همین راستا سعید تجلیلی فرماندار سراوان در جلسه‌ای که با محوریت بررسی مسائل، مشکلات و ساماندهی جایگاه‌های عرضه سوخت با هدف پیشگیری از قاچاق فراوردهای نفتی، درشهرستان با حضور معاون توسعه وبرنامه ریزی ورئیس کمیته سوخت فرمانداری، رئیس کنترل و نظارت شرکت نفت استان، مجموعه ادارات نظارتی وعضو کمیته سوخت، وجایگاهداران عرضه سوخت شهرستان در محل دفتر فرماندارسراوان برگزار شد، نظارت وبازرسی مستمر را راه حل مشکل سوخت در شهرستان دانست وخواستار برخورد جدی با جایگاه‌دارنی که باعرضه خارج شبکه و تخلف موجب بروز مشکلات معضلات ونارضایتی مردم شده‌اند شد. 

 وی به پدیده‌ای به نام «خرید و فروش کارت سوخت» درمحل جایگاه‌ها، اقدامی که توسط برخی افرادسودجو باهمکاری متصدیان امر توزیع سوخت درجایگاه‌ها صورت می‌گیرد اشاره کرد و افزود: این مهم باعث سوء‌استفاده افرادسودجو وگاها مسبب رفتارهای غیراخلاقی، هتک حرمت معطلی مردم در فرایند سوخت‌گیری و طولانی‌شدن صف‌های بنزین شده است. 

 فرماندار سراوان دراین جلسه خطاب به جایگاه داران و متصدیان سوخت درشهرستان تاکید داشت: همه موظف به رعایت قانون وارائه خدمات شایسته که درشأن و منزلت ولی نعمتان مردم عزیز هستیم با متخلفین طبق ضوابط قانونی قضایی برخورد خواهد شد و دیگر با هیچ فردی تعارف نخواهیم داشت.

تجلیلی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای پیشگیری افرادسودجو، اظهارداشت: بازدیدهای سرزده ونظارت مستمر ادارات ونهادهای متولی بهترین راه پیشگیری از تخلف و مانع سوء استفاده افراد سودجو می‌شود در این راستا ممبعد  هیچ عذری ازهیچ مسئول نظارنی پذیرفتنی نیست. 

جایگاه‌های متخلف در سراوان پلمب می‌شوند
لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد؛ نصب و ارتقای دوربین‌های پایش پلاک خوان ( ای پی دار) تصویری مانیتورینگ حائز اهمیت بوده لذا تمامی جایگاه‌ها در حوزه  بنزین و نفت وگاز به شرط دسترسی ارگان های نظارتی با مهلت ١۵ روزه دوربین‌ها فعال کنند. 

همچنین تمامی جایگاه‌‌داران ملزم به نصب دستگاه کارتخوان متصل به تلمبه شدند.

از سوی دیگر در این جلسه مقرر شد در هنگام توزیع وحضور بازرسین درجایگاه مدیر ومسئول اپراتور درمحل جایگاه حضور داشته باشد درصورت عدم حضور و بروز تخلف جایگاه  پلمب خواهد شد. 

انتهای خبر/
سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۴۷
کد مطلب: 27167
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *