800
۰
امام‌جمعه سراوان:

شهادت پاداش جهاد فی‌سبیل‌الله و جهاد در راه خداست

امام‌جمعه سراوان گفت: شهادت پاداش جهاد فی‌سبیل‌الله و جهاد در راه خداست برای افرادی که باخدا معامله انجام داده‌اند.
شهادت پاداش جهاد فی‌سبیل‌الله و جهاد در راه خداست
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید جاودان فر که در مسجد جامع علی ابن ابی‌طالب (ع) سراوان برگزار شد، بیان کرد: یاد و خاطره شهید جاودان‌فر که سالیان زیاد در این شهر برای مردم بامحبت تلاش کرده را گرامی می‌داریم.

وی افزود: این شهید معزز با نگاه وحدت‌آمیز و برادری در این شهر فعالیت‌های مختلفی انجام داد و مردم به جهت محبتی که به ایشان داشتن در این مراسم حضور یافتند که از این حضور قدردانیم.

امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه قرآن یکی از معتبرترین و حقیقی‌ترین سند تاریخ بشر است، خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم آیات متعددی در باب جایگاه شهید ذکر کرده است، اگر در مسیر زندگی خود برجستگی و ارزش‌ها در وجود ما باشد و برای خدمت به مردم ظهور و بروز کند آن‌وقت خدای متعال مرگ ما را برجسته می‌کند و شهید جاودان فر این‌چنین شخصیتی داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: افرادی که در انقلاب اسلامی به‌عنوان یک مجاهد در مسیر احیای آرمان‌های دین خدا تلاش می‌کنند فراق این عزیزان برای ما غصه‌دار است؛ اما آنها برجسته شدند.

وی گفت: آنهایی اهل تأمل و تحقیق در مسیر هستند در جبهه حق می‌ایستند و جان در این مسیر می‌دهند، این فوز عظیم و این معامله ذکر شده با شهادت با جهاد فی‌سبیل‌الله با نفس و اموال است.

امام‌جمعه سراوان اذعان کرد: امروز بستر مجاهدت در مسیر خدا فراهم است، انقلاب اسلامی یکی از راه‌های حقیقی مسیر خداست، ما باید توجه کنیم دشمنان دین خدا تلاش می‌کنند برای اینکه این حقیقت و مسیر را از دل و ذهن ما دور سازند و ما را مشغول مباحث دیگر کنند تا از مسیر خدا غافل شویم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: شهید جاودان فر پاسدار مجاهد و دغدغه‌مند بود که به مردم جانانه خدمت می‌کرد که به‌صورت کور در جایی ترور شود، به چه جرمی؟ این کار دشمن است دشمن می‌خواهد امنیت و آسایش و وحدت به هم بخورد و ما نتوانیم برجستگی‌هایی که در دنیا به‌واسطه انقلاب اسلامی ایجاد شده را نبینیم.

وی بیان کرد: اینکه یک گروه مبارز و مجاهد که الگو از انقلاب اسلامی گرفتند و با همه تشکیلات قلدران مقاومت کنند و امروز دشمن‌ترین دشمن با تمام تجهیزات و تشکیلات خود را بازنده بداند را نمی‌خواهند متوجه آن باشیم.

امام‌جمعه سراوان افزود: در بسترهای غول آسیا، رسانه، تلویزیون و ماهواره شبانه‌روز تلاش برای اختلاف‌افکنی و ترور تلاش می‌کنند تا ترقی‌ها را نبینیم.

وی اذعان کرد: پایه و اساس انقلاب اسلامی بر وحدت امت اسلامی است؛ اما دشمن تاب دیدن وحدت را ندارد و تلاش هستند که به آن خدشه وارد کنند؛ لذا باید هوشیار باشیم.

انتهای خبر/
سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۲۲
کد مطلب: 27188
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *