800
۰
امام‌جمعه سراوان:

انقلاب اسلامی احیاکننده ابعاد اجتماعی و سیاسی فراموش شده دین اسلام است

امام‌جمعه سراوان گفت: انقلاب اسلامی احیاکننده ابعاد اجتماعی و سیاسی فراموش شده دین اسلام است که در گذر تاریخ این ابعاد به فراموشی سپرده شده بود.
انقلاب اسلامی احیاکننده ابعاد اجتماعی و سیاسی فراموش شده دین اسلام است
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری بیان کرد: ایام مبارک دهه فجر یادآور یک فجر و طلوع بی نظیر و یک تحول و تغییر جدید است و انقلاب اسلامی یک پدیده جدید و برگرفته خط و راه و بعثت نبی اسلام توسط حضرت امام (ره) بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی احیاکننده ابعاد اجتماعی و سیاسی فراموش شده دین اسلام است که در گذر تاریخ این ابعاد به فراموشی سپرده شده بود.

امام جمعه سراوان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به پیروی از بعثت نبی مکرم اسلام (ص) علیه ظلم و استکبار و طاغوت و به طرفدار از مظلوم از هر آیین و مسلک به پاخواست‌

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری با بیان اینکه انقلاب اسلامی احیاگر مباحث فطری انسانی و اسلامی در عصر ما است، اضافه کرد: ما باید از تاریخ نبی گرامی اسلام و بعد از رحلت ایشان در فراز و فرودهایی که دشمنان انقلاب اسلامی برای ما ایجاد کرده‌اند بهره برداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ملت ایران را از زیر بار ظلم ظالمان بیرون کشید و دست استبداد و دست پلید پهلوی را از سر مردم کم کرد، خاطرنشان کرد: شاهان پهلوی شاید از پست.ترین شاهان ایران به جهت خباثت و پلیدی بودند.

امام‌جمعه سراوان تصریح کرد: انقلاب اسلامی در بعد معنوی دست استکبار را قطع و ملت را از زیر چکمه ظلم رها و به ملت آزاده، قهرمان، مستقل، مقاوم و مجاهد تبدیل کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری گفت: در زمان پهلوی زنان را بی حجاب و وادار به رقاصی و مطرب‌گری می کردند و فحشا و فساد را ترویج می دادند اما انقلاب اسلامی دین، عفت، حجاب، قرآن، مسجد، پاکی، طهارت و خانواده را در قالب اسلام به امت ایران ارائه داد.

وی اذعان کرد: عبرت آموزی موضوعی است که باید بعد از رحلت پیامبر (ص) به آن دقت داشته باشیم و بدانیم که هر فردی که در مسیر انقلاب و به پشتیبانی از انقلاب پرداخت در مسیر خدا قرار دارد.

امام جمعه سراوان بیان کرد: انتخابات بسیار مهم است و در این ایام دشمن تلاش می‌کند که مشارکت نداشته باشیم؛ انقلاب اسلامی انقلاب مردمی است به همین جهت دشمن تلاش می‌کند که مردم حضور نداشته باشند اما اگر می‌خواهیم مشکلی از مشکلاتمان حل شود باید پای صندوق های رأی حضور داشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری افزود: آمدن پای صندوق رأی جزء عبادت است و در این وضعیت از بهترین عبادت‌ها محسوب می‌شود توصیه می‌شود برای حضور پررنگ در انتخابات دیگران را ترغیب و یک فرد انقلابی پرشور و توانمند را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به مبعث رسول اکرم (ص)، گفت: یکی از زیباترین و والاترین محبت‌های خدای متعال به بشر مبعث رسول اکرم ( ص) است؛ پیغمبر (ص)مبعوث شد تا ما را به بندگی خدا دعوت واز پلیدی‌ها، نجاست و زشتی‌ها دور سازد.

انتهای خبر/
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 27228
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *