800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران:

جهاد تبیین مهم‌ترین راه مقابله با توطئه دشمنان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: جنگ امروز جنگ روایت‌ها است و جهاد تبیین مهم‌ترین راه مقابله با خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام است.
جهاد تبیین مهم‌ترین راه مقابله با توطئه دشمنان است
به گزارش پایگاه خبری شستون، غلامعلی سهرابی در نشست و کارگاه توجیهی جهاد تبیین که با حضور خدا رحم پارسه مدیر کمیته امداد سیب و سوران و حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی مهربانی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سیب و سوران و با شرکت ۲۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش هیدوچ برگزار شد، با اشاره به اینکه این نشست به مناسبت انتخابات که مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور است و با تأکید فرمایش مقام معظم رهبری که جهاد تبیین را به‌عنوان ضرورت فرهنگی و انتخابات را تکلیف الهی عنوان نموده بودند با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

وی ادامه داد: جنگ امروز جنگ روایت‌ها است و جهاد تبیین مهم‌ترین راه مقابله با خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران افزود: دشمن با سلاح خرافه، شایعه و دروغ‌پراکنی وارد میدان شده و هویت دینی و اسلامی مردم به‌ویژه جوانان را نشانه گرفته است و جنگ امروز دشمن جنگ روایت‌ها است و مهم‌ترین راه مقابله و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن جهاد تبیین است و تلاش بیش‌ازپیش در زمینه جهاد تبیین با اطلاع‌رسانی درست، تلاش‌ها و دستاوردهای نظام، توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند.

سهرابی با بیان اینکه برای دشمن به‌درستی ثابت شده است که توان مقابله نظامی با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد، افزود: امروز دشمن با دسیسه‌های مختلف وبا جنگ نرم وبا سلاح خرافه و شایعه‌پراکنی و دروغ وارد میدان شده مهم‌ترین راه مقابله خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن جهاد تبیین است.

وی گفت: اساس حرکت انقلاب اسلامی، بر اساس حرکت انبیا الهی بوده که دشمن از اقتدار نظام انقلاب اسلامی ایران در منطقه وجهان هراس داشته و به بهانه‌های مختلف سعی در ایجاد تفرقه در بین مردم دارد و باید در حوزه جهاد تبیین تلاش بیشتری صورت پذیرد.

انتهای خبر/
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 27314
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *