800
۰
امام‌جمعه سراوان:

ملت ایران برنده میدان انتخابات است

امام جمعه سراوان گفت: امروز‌ برنده میدان و بزرگ‌ترین برنده ملت ایران خواهند بود و دشمنان ناامید خواهند شد.
ملت ایران برنده میدان انتخابات است
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری با اشاره به اینکه امروز دشمنان ناامید و ملت ما سربلند خواهد شد، بیان کرد: امروز اقتدار، وحدت و ایران دوستی این امت در مقابل چشم دشمنان و دوستان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه توصیه می‌شود در ساعات اولیه در پای صندوق‌های رأی حضور یابند، افزود: ملت باید مشارکت قوی داشته‌باشند چرا که چشم بسیاری از امت‌ها و ملت‌ها چه دوستان و چه دشمنان به ملت ایران دوخته شده است‌.

امام‌جمعه سراوان ادامه داد: حضور پرشور بصیرانه مردم پای صندوق‌های رأی خاری بر چشم دشمنان انقلاب اسلامی ایران است و مظلومان عالم که با مظلومیت زیر چکمه مستکبران له می‌شوند چشم آنها به حضور ملت مجاهد ایران در پای صندوق رأی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری اذعان کرد: آنچه که امروز به نمایش گذاشته می‌شود نمادی از مردم سالاری دینی است که خاصیت دین اسلام و حکومت اسلامی محسوب می‌شود که مردم در صحنه حضور یابند و سرنوشت خود را برای چند سال آینده خود می‌سازند.

خطیب نمازجمعه سراوان اذعان کرد: در انتخابات امروز‌ پیوند ارکان نظام با مردم در این نمایش به معرض دید گذاشته می‌شود؛ واقعیت نظام، مردمی بودن نظام انقلاب اسلامی است چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظام مردمی است.

وی گفت: دشمن چندین شبکه برای عدم مشارکت مردم در انتخابات راه‌اندازی کرده اما اگر مشارکت قوی و پررنگ تر باشد قدرت ملی، جایگاه منطقه‌ای و خنثی شدن توطئه دشمنان در این شکوه حاصل می‌شود.

امام‌جمعه سراوان بیان کرد: توصیه می‌شود به افرادی رأی دهیم که انقلابی، پایبند به گفتمان انقلاب اسلامی و وحدت ملی باشد که منافع ملی و وحدت امت اسلامی را بر منافع شخصی و حزبی ترجیح دهند و در تراز انقلاب اقدامات جهادی داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری افزود: تلاش شود برای مشارکت قوی، دقت داشته باشیم این انتخابات حساس است در زمان خاصی قرار داریم، حساسیت این زمان را باید فهم کنیم تا بی توجهی صورت نگیرد؛ فتنه‌گران در داخل و خارج تلاش می‌کنند تا مشارکت در انتخابات قوی نباشد، اما پاسخ خود را با حضور ملت خواهند گرفت و بدانند مردم ایران اسلامی علی ‌رغم‌ گرفتاری‌ها در همه صحنه‌ها و در مسیر شهدا قرار دارند.

وی با بیان اینکه امروز‌ برنده ملت ایران است، خاطرنشان کرد: حضور پرشور در انتخابات به نمایش خواهد گذاشت و بزرگ ترین برنده ملت ایران است و دشمنان ناامید خواهند شد.

انتهای خبر/
جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 27338
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *