800
۰
در راستای جلب رضایت شهروندان؛

نظارت بازار ماه رمضان و نوروز در سراوان تشدید می‌شود

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری سراوان گفت: در راستای جلب رضایت شهروندان و کرامت انسانی بازار ماه مبارک رمضان و ایام نوروز تشدید خواهد شد.
نظارت بازار ماه رمضان و نوروز در سراوان تشدید می‌شود
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ شهسوار نصرتی درجلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان و در راستای جلب رضایت و کرامت شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز بیان کرد: ضرورت نظارت جدی و مسمتر بر بازار در دستور کار فرمانداری قرار دارد.

وی افزود: باید شرایط به گونه‌ای باشد که مردم بهره و رضایت کافی را در این ایام داشته باشند، بنابراین رصد مستمر بازار و تشدید نظارت بازرسین در دستور قرار گیرد.

وی در این راستا پیگیری نحوه صحیح توزیع و ارائه مناسب کالا‌های مورد نیاز مردم در روز‌های پایانی سال و ماه مبارک رمضان از اولویت‌های مهم ستادرعنوان کرد و ادامه داد: در جهت رفاه حال شهروندان، دستگاه‌های نظارتی باید بازدید می‌دانی از بازار به منظور توزیع کالا‌های مرتبط با ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان، را به صورت مستمر در برنامه داشته و تشدید و با متخلفین (گران‌فروشان و کم فروشان، محتکرین کالا، عدم درج قیمت و... ) برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری سراوان تصریح کرد: الزام درج قیمت‌های واحد و مصوب در فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و به ویژه مکان‌های توزیع کالا‌های اساسی مختص این ایام ضروری است.

نصرتی اذعان کرد: فراهم نمودن امکانات برای توزیع مناسب میوه درماه مبارک رمضان وشب عید باقیمت تنظیم بازار با اصل رعایت کرامت انسانی با تعیین نرخ مصوب خرده فروشی و سبدی در ستور کار قرارگیرد.

وی با بیان اینکه علاوه بر فعالیت معمول خبازی‌های سطح شهرستان برنامه‌ریزی برای گذاشتن کشیک در این ایام توسط اداره غله و اتحادیه خبازان به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب به شهروندان و مسافران نوروزی و بازدید و نظارت مستمر از خبازی‌ها صورت گیرد، ادامه داد: استقرار و راه‌اندازی محل‌های عرضه مسقیم کالا‌های اساسی مرغ منجمد، شکر، برنج... و اطلاع‌رسانی اماکن، نوع و نرخ اقلام به مردم با قیمت مناسب مصوب توسط ادارات مربوط انجام شود.

این مقام مسئول افزود: از مراکز و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان( زولبیا بامیه، پکوره آش.. ) و مراکز حساس پارک‌ها و محل اسکان وپذیرایی مهمانان نوروزی توسط کارشناسان مسئول، بازرسین بهداشت محیط با همکاری دستگاه‌های مرتبط به صورت مستمر بازدید صورت گیرد.

نصرتی گفت: شهروندان و مسافران نوروزی درصورت هرگونه نارضایتی و شکایت از وضعیت بهداشتی، مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و

مراکز توزیع اقلام اساسی ویژه این ایام به بازرسین مستقر در ادارات بهداشت و درمان، جهادکشاورزی، اماکن، اصناف، اداره صمت و تعزیرات مراجعه نمایند.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۹
کد مطلب: 27366
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *