800
۰
امام‌جمعه سراوان:

روز قدس نماد شناخت دشمنی دشمنان دین خداست

امام‌جمعه سراوان گفت: روز قدس یک نماد برای شناخت دشمنی دشمنان دین خدا یعنی آمریکا و انگلیس است.
روز قدس نماد شناخت دشمنی دشمنان دین خداست
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در مراسم سخنرانی راهپیمایی روز قدس بیان کرد: برای شناخت بهتر روز قدس باید به قرآن کریم یکی از مقدس‌ترین و کامل‌ترین کتاب‌های آسمانی است رجوع کنیم.

وی افزود: امام راحل انقلابی را در ایران اسلامی به وجود آورد و طاغوت را از این سرزمین دورساختن و روز جهانی قدس که یکی از اساسی‌ترین مسائل است را به یادگار گذاشت و به آن سفارش کرد چرا که خداوند متعال در قرآن کریم به قدس و مسجدالاقصی اشاراتی داشته است.

امام‌جمعه سراوان ادامه داد: قدس مکان مقدس و مسجدالاقصی جایگاه ویژه‌ای دارد چرا که بعثت بسیاری از اولیا و انبیای الهی و همچنین بعثت نبی اکرم بوده و سرچشمه‌های اساسی دین و دیات راه خدا را بدون قدس و مسجدالاقصی را نمی‌توانیم مشاهده کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری با اشاره به اینکه امام نسبت به دین و اسلام شناخت دقیق داشت، اضافه کرد: دشمنان اسلام برای اینکه سرزمین‌های اسلامی را زیر سلطه خود قرار دهند و اهداف شیطانی خود را پیاده سازند یکی از دشمن‌ترین دشمنان اسلام بله اسم صهیونیسم را در مقدس‌ترین مکان تجهیز کردند تا بتوانند در دنیای اسلام و سرزمین‌های اسلامی چپاول و اربابی کنند و هم بتوانند اسلام را منحرف و وحدت اسلامی را برهم زنند.
 
وی خاطرنشان کرد: هفتاد و اندی سال این رژیم توسط دشمنان اسلام در بهترین سرزمین تشکیل شد و با وحشی‌ترین رفتار نسبت به مسلمانان رفتار کرد؛ اما خدای متعال دستی قدرتمند دارد، انقلابی ایجاد شد و امام همه را متوجه این توطئه کرد و روز قدس یک نماد برای شناخت دشمنی دشمنان دین خدا آمریکا، انگلیس است.

امام‌جمعه سراوان تصریح کرد: روز قدس روز مظلومیت مردمی است که هفتاد و اندی سال در سکوت مطلق با بدترین رنج‌ها و ظلم‌ها روبه‌رو هستند و یادآور دشمنی دشمن صهیونیسم و وحشی‌گری دشمنان دین خداست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری با بیان اینکه اسرائیل در جنگی که در غزه به پا کردند ۳۰ هزار زن و بچه را به شهادت رساندند و به آن افتخار می‌کنند، اذعان کرد: هدف و نقشه‌ای که برای دنیای اسلام طراحی کردند با ورد انقلاب و ندای الهی حضرت امام در عالم و پدیدآوردن روز قدس نقش‌برآب شد و در یک محور زمین‌گیر شد و توطئه خنثی شد.

وی گفت: مردم مظلوم غزه در خط مقدم دفاع از کیان اسلامی هستند و مردم بصیر انقلابی ایران اسلامی و همه آزادی‌خواهان عالم امروز پشتیبان این مسیر هستند، روز قدس روزی است که نباید فراموش شود ننگ است برای کسانی که در خموشی و غفلت، امروز سکوت کردند و ۳۰ هزار مسلمان مجاهد و مقاوم به دست دشمنان خدا این چنین به خاک و خون کشیده می‌شوند.
 
 امام‌جمعه سراوان افزود: امروز شاهدیم دشمنانی در سرزمین قدس برای اشغالگری آمده بودند با مقاومت مردم مجاهد غزه روبه‌رو شدند و محور مقاومت آنها را از اهداف عقب انداخت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری گفت: شاهد ترور کور و ناجوانمردانه عزیزانی در راسک و چابهار بودیم یاد این شهیدان را گرامی می‌داریم، دشمن مزدورانی را اجیر کرد که بتوانند عظمت مقاومت مردم غزه را با این مسائل که در راسک و چابهار پیاده می‌کنند به فراموشی ببرد؛ اما هم قدس و هم مسجدالاقصی در دل و ذهن خواهد ماند، مردم بصیر سیستان و بلوچستان وحدت‌آفرین و مقاوم در مقابل همه توطئه هستند و دلداده به قدس شریف و وحدت و برادری و امنیت هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان بتوانند هدفی را پیاده کنند.
 
وی تصریح کرد: غرور و قدرت در مقاومت ایجاد شده و شکست تحمیل شده به صهیونیسم را ببینم و به آن افتخار کنیم و حتماً و قطعاً شاهد ازبین‌رفتن صهیونیسم خواهیم شد و آن حرکت و ارزش اسلامی را در آینده خواهیم دید.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcci4qs42bqex8.ala2.html
 
جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 27459
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *